case Hefasto: { if(lustrzane_pociski[id]>=2.0+player_intelligence[id]/25.0) { lustrzane_pociski[id]=2.0+(player_intelligence[id]/25.0) show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanych pociskow to %i", 2.0+(player_intelligence[id]/25.0)) } else { lustrzane_pociski[id]++ show_hudmessage(id, "Masz juz %i lustrzanych pociskow", lustrzane_pociski[id]) } } } } public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(damagebits&(1<<1) && lustrzane_pociski[this] > 0) { SetHamParamEntity(1, idattacker); SetHamParamEntity(2,this ); SetHamParamEntity(3,this ); lustrzane_pociski[this]--; return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }no i zmienna globalna new lustrzane_pociski[33]
Co jest źle?
Acha jeszcze 1 jak zrobić żeby napis się cały mieścił bo jak item ma długą nazwę to widać pół może nawet mniej o skokach u paladyna nie wspomnę nawet.

if(player_class[id]!=Paladyn) format(tpstring,2023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Frakcja %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id], nazwy_frakcji[frakcja_gracza[id]]) else format(tpstring,2023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i Frakcja %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id], nazwy_frakcji[frakcja_gracza[id]]) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() }
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 16.06.2011 10:02