Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak pobrać id gracza znajdującego się na celowniku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 14.06.2011 17:18

Mam małe pytanie a dokładniej jak pobrać id gracza znajdującego na obszarze celownika. Potrzebne mi to do pluginu typu: "Gdy klikniesz klawiszem E na graczu z drużyny przeciwnej zostaje on zamorzony na x sec"
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 14.06.2011 17:23

get_user_aiming
  • +
  • -
  • 0

#3 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 14.06.2011 17:54

hmm.. wiec uzycie tego na przykład tak powinno normalnie dzialac?

new cel, body, distance = get_user_aiming(id, cel, body, distance)
if(cel != 0 && cel != id && button & IN_USE)
{
client_print(cel, print_center, "Gracz %s klikna na ciebie klawiszem E", id)
}


P.S. Mam jeszcze male pyt. odbiegające od tematu, a dokładniej jak zrobić nieskaczonosc magazynków.

Użytkownik MarWit edytował ten post 14.06.2011 17:59

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#4 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.06.2011 18:09

Szukajmy gotowych rozwiązań :>

Załączone pliki


Użytkownik kamioool edytował ten post 14.06.2011 18:09


#5 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 15.06.2011 11:32

@Kamibool thx.

Mógłby ktos napisać jak zastosować get_user_aiming w praktyce ?

Użytkownik MarWit edytował ten post 15.06.2011 11:33

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#6 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.06.2011 22:24

new ent, body;
get_user_aiming(id, ent, body);


ent = id gracza obserwowanego
  • +
  • -
  • 1

#7 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 16.06.2011 14:45

@diablix thx. Wiec mam male pytanie, czemu mi nie dziala cos takiego ??



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const perk_name[] = "Hipnoza";
new const perk_desc[] = "Po wcisnieciu klawisza E na wrogu, zostaje zahipnotyzowany i nie moze poruszac sie przez 5sec.";
new bool:ma_perk[33]

new ilosc_uzyc[33] = 1 // Ilosc uzyc na runde
new czas_trwania = 5; //Czas trwania hipnozy

new bool:hipnoza[33] = false
new Float:stara_grawitacja, Float:stary_speed


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", ".:Vitek:.");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false
}

public client_PreThink(id)
{
new cel, body, dystans
get_user_aiming(id, cel, body, dystans)
new button = get_user_button(id)

if(cel != 0 && cel != id && button & IN_USE && ma_perk[id] == true && hipnoza[cel] == false && ilosc_uzyc[id] > 0 && hipnoza[id] == false)
{
stara_grawitacja = get_user_gravity(cel)
stary_speed = get_user_maxspeed(cel)
set_user_gravity(cel, 3.0)
set_user_maxspeed(cel, 0.1)
hipnoza[cel] = true
ilosc_uzyc[id] = ilosc_uzyc[id] - 1
czas_trwania --
if(czas_trwania == 0)
{
set_user_gravity(cel, stara_grawitacja)
set_user_maxspeed(cel, stary_speed)
hipnoza[cel] = false
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public PlayerPreThink(id)
{

if(!is_user_alive(id) || !(hipnoza[id] == true))
return FMRES_IGNORED

set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK)

return FMRES_HANDLED
}

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{

if(!is_user_alive(id) || !(hipnoza[id] == true))
return FMRES_IGNORED

set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)

return FMRES_HANDLED
}

public Poczatek_Rundy()
{
ilosc_uzyc[0] = 1
}

Użytkownik MarWit edytował ten post 16.06.2011 14:56

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#8 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 16.06.2011 17:38



public plugin_init(id)
{

register_plugin(perk_name, "1.0", ".:Vitek:.");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
new button = get_user_button(id)

// Jakim cudem id moze byc celem?
//if(cel != 0 && cel != id && button & IN_USE && ma_perk[id] == true && hipnoza[cel] == false && ilosc_uzyc[id] > 0 && hipnoza[id] == false)
if(cel != 0 && button & IN_USE && ma_perk[id] && !hipnoza[cel] && ilosc_uzyc[id] && !hipnoza[id])
{
stara_grawitacja = get_user_gravity(cel)
stary_speed = get_user_maxspeed(cel)

set_user_gravity(cel, 3.0)
set_user_maxspeed(cel, 0.1)
hipnoza[cel] = true
ilosc_uzyc[id]--
set_task(czas_trwania, "TaskRemoveHipnoza", cel + 123)
//Ustaw czas swoj


}
return FMRES_IGNORED;
}

public TaskRemoveHipnoza(cel)
{
cel -= 123
set_user_gravity(cel, stara_grawitacja)
set_user_maxspeed(cel, stary_speed)
hipnoza[cel] = false

}

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.06.2011 17:55

  • +
  • -
  • 1

#9 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 16.06.2011 19:12

Dzięki, jak ktoś może mi jeszcze powiedzieć co robi ten forward "CmdStart" będę wdzięczny :)

P.S. Nie ogarniam jeszcze fakemety xD
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#10 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.06.2011 22:38

CmdStart = rozpoczęcie komendy, wywoływane jest gdy gracz użyje daną komendę bądź klawisz
  • +
  • -
  • 1

#11 MarWit

    The Chosen One

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 18.06.2011 11:16

Dziękuję wszystkim. :)

Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych