1. Jako klasa
Szukamy linijki
public Odrodzenie(id)
w niej umieszczamy taki kod
if (klasa_gracza[id] == nazwa_klasy && is_user_alive(id) && random_num(1,X) == 1) { new CsTeams:team=cs_get_user_team(id) if(team==CS_TEAM_CT) cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE) if(team==CS_TEAM_T) cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE) ExecuteHam(Ham_Spawn,id) cs_set_user_team(id,team,CS_DONTCHANGE) }
proponuję wyzej wymieniony kod umieścić pod linijką
if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id);
Oczywiście taka klasa musi miec ubranie wroga, by nas na respie nie wykryli i zabili .
W tym celu proponuje dodać w public Odrodzenie(id)to:
if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasa) ZmienUbranie(id, 0); else ZmienUbranie(id, 1);
W moim przypadku nazwa klasy to "Szpieg". W miejsce "X" możecie wpisac konkretną liczbę.
2. Jako Item
Wystarczy zamienić linijkę
if (klasa_gracza[id] == nazwa_klasy && is_user_alive(id) && random_num(1,X) == 1)
na to
if (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
W moim przypadku to 52 item, a nazwałem go "Sekret szpiega"
W kodzie
if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasa) ZmienUbranie(id, 0); else ZmienUbranie(id, 1);
zamiast
if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasa)wstawiamy to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
W
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)oraz
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)dodajemy to:
case numer_itemu: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(X, Y) }oczywiście w miejsce X i Y wpisujecie liczby
3. Jako Item i Klasa
Prezentacja
if ((klasa_gracza[id] == nazwa_klasy && is_user_alive(id) && random_num(1,X) == 1) || (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu && is_user_alive(id) && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)) { new CsTeams:team=cs_get_user_team(id) if(team==CS_TEAM_CT) cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE) if(team==CS_TEAM_T) cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE) ExecuteHam(Ham_Spawn,id) cs_set_user_team(id,team,CS_DONTCHANGE) } if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu) ZmienUbranie(id, 0); else ZmienUbranie(id, 1);
oczywiscie zeby klasa i item się nie kolidowały musiny w
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)oraz
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)dodać to:
case numer_itemu: { if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) {DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))} informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(X, Y); }