Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie komend


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ExuS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 11.06.2011 09:48

Witam. Da radę zrobić plugin, który blokowałby zmianę wartości komend cl_forwardspeed i cl_backspeed? Nie chcę, aby zawierał query_client_cvar, ma być też na nonsteamów. Nie chcę pluginu, który wymusza komendy co ileś tam sekund.

Jedynie co mi przychodzi do głowy to zdefniowanie zmiennej od 400 do np. 9999999999999 (jak się da). Drugie to zrobienie warunku if (cl_forwardspeed > 400) return PLUGIN_HANDLED.

Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 11.06.2011 09:58

Coś takiego z KZ'a u mnie działa

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init ( )
{
register_plugin("Legalne usatwienia KZ", VERSION, "CUT KZ v3ko")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn", 1);
}



public tskFps(id)
{
id-=434490;
client_cmd(id, "developer 0;fps_max 101;cl_forwardspeed 550;cl_sidespeed 550;cl_backspeed 550");

}

public FwdPlayerSpawn(id)
{
if( is_user_alive(id) && !is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id))
{
if( !task_exists(id+434490, 0) )
set_task(1.0, "tskFps", id+434490, "", 0, "b", 0);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 ExuS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 11.06.2011 10:12

set_task(1.0


Czy to co sekundę coś sprawdza? Jest to optymalne?
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#4 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 11.06.2011 10:21

Tak co sekunde, watpie zeby ktos tak wymuszal np. przypisanym na W nic mu to nie da.
  • +
  • -
  • 0

#5 ExuS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 11.06.2011 10:22

Ale wymusza co sekundę jeśli ktoś ma inne wartości, a jeśli ktoś ma dobre to też wymusza?
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#6 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 11.06.2011 10:56

Działa tak, że jeśli masz inne niż podane w .sma zmienia takie jak podałeś w .sma mniejsze czy większe bez różnicy.
  • +
  • -
  • 0

#7 ExuS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 11.06.2011 13:09

To to wiem. Ale czy set_task(1.0, "tskFps", id+434490, "", 0, "b", 0); jest wykonywane tylko na tych, którzy mają inne wartości komend czy też na tych co mają dobre?

A i jeszcze, lepiej by było jakby plugin kickował za zmianę wartości tych komend (z info w konsoli) + ustawianie komend przy wejściu na serwer (nie wiem czy public client_connect czy client_putinserver)

Użytkownik ExuS edytował ten post 11.06.2011 13:16

  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#8 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 11.06.2011 13:11

Dobre tzn. jakie ?

client_cmd(id, "developer 0;fps_max 101;cl_forwardspeed 550;cl_sidespeed 550;cl_backspeed 550");

tylko te będzie zmieniać jeśli o to chodzi, rozpisz swą myśl
  • +
  • -
  • 0

#9 ExuS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 11.06.2011 13:30

Załóżmy ustawię tak:

client_cmd(id, "cl_forwardspeed 400;cl_sidespeed 400;cl_backspeed 400");


Ktoś będzie miał złe, to mu w przeciągu jednej sekundy ustawi na dobre.

Jeśli ktoś ma dobre wartości (takie jak wyżej) to też ta komenda będzie na nim wykonywana?
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#10 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 11.06.2011 13:40

Raczej tak na zabezpieczenie w razie czego.
  • +
  • -
  • 0

#11 ExuS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 11.06.2011 13:45

Trochę słabo, spróbuję to samemu przerobić, może mi się uda.

Zrobiłem coś takiego, ale każdego wywala, kto chce dołączyć do drużyny. Sma w załączniku.



PS. Moze się ktoś wypowiedzieć czy ten plugin z KZ nie będzie zmniejszał wydajności serwera?

Załączone pliki


Użytkownik ExuS edytował ten post 11.06.2011 14:18

  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#12 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.06.2011 00:14

Jeżeli chcesz dla NS to innej opcji niż settask nie widzę.
Taski to okresowe zadania do wykonania.
Wykonuję się one dal "wszystkich".
Co do wydajności. Nie powinno być problemów. Zależy to od maszyny, gdzie jest serwer (lecz te najczęściej są mocne, "a ten task nie generuje zbyt dużo operacji"). Zresztą najłatwiej wrzucić i poobserwować obciążenie :)
  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych