←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Awanse klas

  • +
  • -
lukas72 - zdjęcie lukas72 07.07.2012

goliath jestes zajedwabisty :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 08.07.2012

Da radę zrobić aby po wybraniu niedostepnej frakcji pisało
   	 ColorChat(id, RED, "[COD:MW3]^x01 Nie masz dostepu do tego awansu. Najpierw go zdobadz");


Dora zrobiłem sobie ;d
Użytkownik Klakier edytował ten post 08.07.2012 21:42
Odpowiedz

  • +
  • -
Universal - zdjęcie Universal 10.07.2012

Da radę to pod wersję sql cod mod nowy ? ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Narcyzek - zdjęcie Narcyzek 31.07.2012

[color=#000000]Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codawans_general.sma(22) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "bronie"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "kondycja"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc"
codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie"

1 Error.
Could not locate output file codawans_general.amxx (compile failed).[/color]


skompiluje mi to ktoś? :[

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Narcyzek - zdjęcie Narcyzek 31.07.2012

(nie mogę już z edytować poprzedniego)
aby nie było, że nie próbowałem lokalnie

Załączone miniatury

  • compile.JPG
  • compile2.JPG

Użytkownik Narcyzek edytował ten post 31.07.2012 11:25
Odpowiedz

  • +
  • -
TSUBA - zdjęcie TSUBA 04.08.2012

A ja mam pytanie czy dało by się tak zrobić że np mamy menu wyboru klas i gdy wybierzemy snajpera to pokazują nam się dopiero wtedy jego awanse np 1.Zawodowy Snajper (Poziom 50) 2.Elitarny Snajper (Poziom 100)?.Szukałem w necie jak to zrobić ale nie mogłem nigdzie znaleść .Będę wdzięczny za pomoc
Odpowiedz

  • +
  • -
lukas72 - zdjęcie lukas72 06.08.2012

zrob frakcje snajper a w niej zrob wszyskie awanse itp. :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Tomix - zdjęcie Tomix 07.08.2012

zrob frakcje snajper a w niej zrob wszyskie awanse itp. :)


ale jak to zrobić?
Odpowiedz

  • +
  • -
Cinasek - zdjęcie Cinasek 20.08.2012

Zrobiłem wszystko według poradnika, klasa się skompilowało lecz, gdy wchodzę na serwer nie pokazuje danej klasy.

Jeszcze wyciąg z logów:

L 08/20/2012 - 16:19:11: [AMXX] Plugin "codclass_zaawansowanysnajper.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_register_advance") - check your modules.ini

Moduły odblokowałem, bez zmian.

Załączone pliki


Użytkownik Mag Magik edytował ten post 20.08.2012 15:34
Odpowiedz

SoPelQ - zdjęcie SoPelQ 06.10.2012

A ja mam takie pytanko. Jak by zrobić coś takiego że klasa awansująca ma do wyboru klase nr. 1 lub klase nr. 2. Po wybraniu w którą klasę ma awansować nie można już cofnąć.
Odpowiedz

  • +
  • -
Titor - zdjęcie Titor 28.10.2012

Da się awans pogodzić z frakcją ???
Odpowiedz

  • +
  • -
Scotty - zdjęcie Scotty 22.11.2012

Da radę to pod wersję sql cod mod nowy ? ;)


Jeśli jest możliwość też bym prosił
Odpowiedz

  • +
  • -
koong - zdjęcie koong 25.01.2013

Mam problem, otóż w QTM CodMod.sma pododawałem wszystko jak trzeba compiluje i wszystko pięknie się skapilowało wrzuciłem na serwer i można wybrać do gry klasy zwykłe i premium a awanse nawet się nie wyświetlają, gdy wpisze /klasy to w opisach są
Co jest nie tak?:>
Odpowiedz

  • +
  • -
koong - zdjęcie koong 26.01.2013

Mam problem, otóż w QTM CodMod.sma pododawałem wszystko jak trzeba compiluje i wszystko pięknie się skapilowało wrzuciłem na serwer i można wybrać do gry klasy zwykłe i premium a awanse nawet się nie wyświetlają, gdy wpisze /klasy to w opisach są
Co jest nie tak? :>


@edit
już awanse grają
Odpowiedz

sekio - zdjęcie sekio 07.02.2013

Tutaj powinno być że mogą pisać ludzie z reputacja od 20 czy coś takiego bo pełno dzieciaków spamuje przez co autor traci zainteresowanie.
Odpowiedz

  • +
  • -
korski - zdjęcie korski 10.03.2013

Mam problem z dodaniem awansu klasy premium mnich i admiral, czy awanse tez muszą być premium? Bo jesli ktos premium nie ma z awansu i tak nie skorzysta.
Problem: po nabiciu 80 lvla mnich nadal jest mnichem, nie staje sie ulepszonym mnichem.taks samo admiral
Odpowiedz

piotrek18 - zdjęcie piotrek18 10.03.2013

mi się klasy skompilować nie chcą
Odpowiedz

  • +
  • -
koong - zdjęcie koong 11.03.2013

Piotrek weź otwórz swój compiler/ wejdz w folder Include/ otwórz plik Codmod.inc/ dopisz na samym koncu to
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

i powinno działać :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Necsi - zdjęcie Necsi 16.05.2013

 

Tak, dałoby się http://img.amxx.pl/p...DIR#/smile.gif. Zmień kod z punktu 5 na:

public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;

WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

Z punktu 6. na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

I usuń kod z punktu 7.

 
Czy moglby ktos zrobic mi tak jak napisal? Mi sie jakos nie kompiluje.. :/
Odpowiedz

Play1284 - zdjęcie Play1284 27.09.2013

Wszystko ładnie zrobiłem dodałem klasy, no i tu jest problem po wejściu na serwer do wyboru klas mam tylko zwykłe klasy, klasy z awansem można zobaczyć tylko jak wpisze /klasy w innym bądź razie ich nie widać.

Odpowiedz