←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Awanse klas

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 20.08.2011

Gotowce dodane. Niech wam będzie :P.
Przy okazji - aktualizacja wersji z frakcjami:
- poprawiona kompatybilność z najnowszą wersją frakcji,
- teraz możliwe będzie dodanie klas, do której się awansuje, do innej frakcji niż klasa bazowa.
Odpowiedz

onlyketim - zdjęcie onlyketim 21.08.2011

Gotowy plugin jest spoko gralem juz na takim.
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 15.10.2011

I np: jeśli awansuję z Snajpera na 20 poziomie na Starszego Snajpera to na tym starszym będe miał 20 lvl czy od nowa muszę wbijać ??
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 15.10.2011

To zależy od tego, który kod wybierzesz w punkcie 7. Jeśli wybierzesz pierwszy - będziesz zaczynać od nowa, jeśli drugi - cały exp i statystyki przejdą na drugą klasę.
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 15.10.2011

Nadal coś mam źle, bo ustawiłem awans na 15 poziomie z Szeregowy I na Szeregowy II wszystko ładnie przechodzi( zmienia się nazwa klasy, pokazuje się Info że awansowałeś) lecz gdy strzelę z jakiejś broni wszystko mi wyrzuca i zostaje tylko nóż i podstawowy pistolet. Nawet gdy wyjdę z serwera i wejdę mam Szeregowy II ale tylko z tymi dwoma broniami. Zrobiłem awans snajpera Scout Sniper - Sniper - Awp Sniper wszystko działa a tu jest jakiś błąd ;/
Użytkownik Intex edytował ten post 16.10.2011 13:14
Odpowiedz

lE_campe - zdjęcie lE_campe 22.10.2011

a gdzie tu pisze do której klasy ma awansowaĆ?? sory nie czytałem za dużo bo mam mało czasu xD
Odpowiedz

  • +
  • -
xanderms991 - zdjęcie xanderms991 01.11.2011

Wszystko działa tak jak trzeba ale mam problem z awansem tej klasy wrzucam ty pliczki .sma poradźcie coś.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 01.11.2011

Źle wpisana nazwa klasy w 1. parametrze natywu cod_register_advance.
Odpowiedz

  • +
  • -
xanderms991 - zdjęcie xanderms991 01.11.2011

Chodzi o to ze muszę napisać "Samaren[Extra]" tak jak tam jest czy jak ?, Jeśli to nie problem powiedz dokładnie jak ma pisać.
Goliath (01.11.2011 12:37):
Musisz wpisać DOKŁADNIE taką samą nazwę klasy, czyli w twoim przypadku: "Samaren[EXTRA]"
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 01.11.2011

if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
poziom_gracza[id] = temp_lvl;
doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
kondycja_gracza[id] = temp_kon;
inteligencja_gracza[id] = temp_int;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}


Czy to oby na pewno działa? bo mi niestety nie chce wczytać tych statystyk i poziomu po awansie.
Użytkownik Squady edytował ten post 01.11.2011 19:57
Odpowiedz

  • +
  • -
xanderms991 - zdjęcie xanderms991 01.11.2011

Użyj gotowca który jest na 1 stronie nie powinieneś mieć żadnych problemow.
Odpowiedz

_nothing_ - zdjęcie _nothing_ 09.11.2011

Dobra napisałem w nowym temacie :) Ten post wyżej można skasować /
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 18.11.2011

Goliath, popatrz na ten tutek, co trzeba zrobić aby frakcje cypisa działały, i powiedz mi w czym zrobiłeś błąd, bo ja widze dwa inne publici

Tak, dałoby się Dołączona grafika. Najpierw uwzględnij zmianę z pierwszego postu, z punktów 2 i 3 (nowa zmienna - awansuje_z). Potem zmień kod z punktu 5 na:

public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;

WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

Z punktu 6. na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

I usuń kod z punktu 7.


I żeby z tym też działały frakcje
Odpowiedz

SoPelQ - zdjęcie SoPelQ 11.12.2011

A jak mam zrobić by wybrana klasa była od np. 1000lvl?
Przykładowo np. żeby tą klase można było użyć po 1000lvlu http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 19.12.2011

+ biorę do siebie !
Odpowiedz

H.W.D.P - zdjęcie H.W.D.P 22.12.2011

A jak zrobić ,że gracz wpisze /klasa i wybierze klasę i wyskoczy mu menu :
Snajper
Elitarny Snajper?
Odpowiedz

SoPelQ - zdjęcie SoPelQ 02.01.2012

No tak, jeżeli na danej klasie wbiję 600 to mogę grać wybraną klasa.
Ale ja bym chciał, aby po wbiciu nie ważne którą klasą 600lvla, mogę grać inną wybraną przez sb klasą. Chodzi tu o to by klasa odblokowywała się po samym wbiciu 600lvla, bez brania pod uwagę (bez znaczenia), na której klasie wbiłem ten lvl.
PS CoD'a mam z frakcjami.
Użytkownik lok301 edytował ten post 02.01.2012 12:28
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 02.01.2012

Czy jest możliwość przerobienia tego , że wyśiwetla nową opcję i zamiast poziomu są konkretne nazwy w HUD ? Tzn, żeby mi klasa nie awansował tylko zmnieił się tytuł sam .
Użytkownik SAS edytował ten post 02.01.2012 19:26
Odpowiedz

  • +
  • -
robaloss - zdjęcie robaloss 14.01.2012

Można by zrobić informacja o awansach w /klasa nie /klasy np.

Wybierz klase:
1. Snajper - jak klikniesz odsyla do menu gdzie jest:

Wybierz awans:
1. Normalna
2. Profesjonalny Snajper (od 100 lvl)

dało by się to stworzyc?
Odpowiedz

  • +
  • -
matixr - zdjęcie matixr 04.02.2012

Jak chce skompilować klasę Elitarny Snajper to wyskakuje mi błąd ;

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "cod_register_advance" on line 24
Error: Number of arguments does not match definition on line 24
Warning: Symbol is never used: "bronie" on line 48
Warning: Symbol is never used: "inteligencja" on line 48
Warning: Symbol is never used: "kondycja" on line 48
Warning: Symbol is never used: "wytrzymalosc" on line 48
Warning: Symbol is never used: "zdrowie" on line 48

2 Errors.
Could not locate output file Y:\DO MOJEGO COD MODA\awanse klas\codawans_elitesnajper.amx (compile failed).


.SMA wziąłem z 1 postu

Powie mi ktoś czy :
- Edytujemy tylko silnik i codmod.inc ?
- Gdzie dodajemy w klasie, w którą ma się zamienić z czego ?
- Gdzie dodać w klasie, gdy po wbiciu 100lv zamieni się w tą wyżej klasę ?

! MOD PROSZĘ USUNĄĆ MOJE POSTY !
PROBLEM ROZWIĄZANY !
Użytkownik matixr edytował ten post 02.02.2012 15:00
Odpowiedz