Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Perk, który nie wylatuje z niczego

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 09.06.2011 15:47

Witam

Jak zrobić perk, który nie wypada z żadnego fraga? Tzn szansa na jego zdobycie jest 1 na tysiąc zabitych.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 09.06.2011 15:54

Z tego co wiem to się nie da Tak ...

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.06.2011 17:25

Rób jak Nano Kamizelkę. Ustaw losowanie wartości perku od 1 do 1000 i zmień public cod_perk_enabled na taki:
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc != 1)
return COD_STOP;

//tutaj możesz dawać funkcje perku
return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 09.06.2011 20:45

Czyli to będzie tak??

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>


new const perk_name[] = "Adrenalina";
new const perk_desc[] = "Zadajesz o 75 obrażeń więcej. Perk Unikalny";


new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
        if(wartosc != 1)
                return COD_STOP;

        //tutaj możesz dawać funkcje perku
        return COD_CONTINUE;
}
	
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_perk[idattacker])
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 75.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 09.06.2011 20:50

Goliath, ale on będzie z fraga^^

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 09.06.2011 20:53

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 10.06.2011 16:22

Koledze chyba o to chodziło, tylko ni potrafił tego napisać. Śmiem myśleć, że chciał tylko zmniejszyć prawdopodobieństwo zdobycia tego perku. I czy plugin wysłany przez kolege jest poprawnie zrobiony?
  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.06.2011 16:41

Nie do końca. Jeżeli chce mieć szansę zdobycia tego perku 1/1000, to niech zrobi tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>


new const perk_name[] = "Adrenalina";
new const perk_desc[] = "Zadajesz o 75 obrażeń więcej. Perk Unikalny";


new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 1000);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc != 1)
return COD_STOP;

ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 75.0, 0.25, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych