Witam
Jak zrobić perk, który nie wypada z żadnego fraga? Tzn szansa na jego zdobycie jest 1 na tysiąc zabitych.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

6 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 09.06.2011 15:54
Z tego co wiem to się nie da Tak ...
#3
Napisano 09.06.2011 17:25
Rób jak Nano Kamizelkę. Ustaw losowanie wartości perku od 1 do 1000 i zmień public cod_perk_enabled na taki:
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc != 1)
return COD_STOP;
//tutaj możesz dawać funkcje perku
return COD_CONTINUE;
}
#4
Napisano 09.06.2011 20:45
Czyli to będzie tak??
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Adrenalina"; new const perk_desc[] = "Zadajesz o 75 obrażeń więcej. Perk Unikalny"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { if(wartosc != 1) return COD_STOP; //tutaj możesz dawać funkcje perku return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, 75.0, 0.25, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#5
Napisano 09.06.2011 20:50
Goliath, ale on będzie z fraga^^
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 09.06.2011 20:53
#6
Napisano 10.06.2011 16:22
Koledze chyba o to chodziło, tylko ni potrafił tego napisać. Śmiem myśleć, że chciał tylko zmniejszyć prawdopodobieństwo zdobycia tego perku. I czy plugin wysłany przez kolege jest poprawnie zrobiony?
#7
Napisano 10.06.2011 16:41
Nie do końca. Jeżeli chce mieć szansę zdobycia tego perku 1/1000, to niech zrobi tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Adrenalina";
new const perk_desc[] = "Zadajesz o 75 obrażeń więcej. Perk Unikalny";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 1000);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc != 1)
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 75.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych