Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[INCLUDE] Polskie znaki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 10.06.2011 04:35

#include <amxmodx>
#include <polskieznaki>

#include <ColorChat>

#define VERSION "0.1"

new chReplaceAs[] = {
'ą',
'ó',
'ę',
'ż',
'ź',
'ł',
'ń',
'ć',
'ś'
};

new const szReplacementCommands[][] = {
"!a",
"!o",
"!e",
"!z",
"!x",
"!l",
"!n",
"!c",
"!s"
};

public plugin_init() {
register_plugin("Polskie znaki", VERSION, "diablix")
register_clcmd("say", "handleSay");
}

public handleSay(id){
new szText[192], szPolishChar[9][3]
read_args(szText, sizeof szText - 1);

for(new i = 0 ; i < sizeof szReplacementCommands ; i ++){
polskiZnak(chReplaceAs[i], szPolishChar[i], sizeof szPolishChar);

replace_all(szText, sizeof szText - 1, szReplacementCommands[i], szPolishChar[i]);
remove_quotes(szText);

}
new szName[32], iPlayers[32], iNum;
get_user_name(id, szName, sizeof szName - 1);
get_players(iPlayers, iNum, !is_user_alive(id) ? "bc" : "ac");

for(new id1 = 0 ; id1 < iNum ; id1 ++){
new iTempId = iPlayers[id1];

ColorChat(iTempId, get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x01%s^x03 %s^x01 : %s", !is_user_alive(id) ? "*DEAD*" : "", szName, szText);
}

return 1;
}


Mi to jakoś nie działa, nadal nie można polskich liter. A plugin działa, bo jest napisane "running" w amx_plugins.
  • +
  • -
  • 0

#22 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.06.2011 10:21

#include <amxmodx>
#include <polskieznaki>

#include <ColorChat>

#define VERSION "0.1"

new chReplaceAs[] = {
'ą',
'ó',
'ę',
'ż',
'ź',
'ł',
'ń',
'ć',
'ś'
};

new const szReplacementCommands[][] = {
"!a",
"!o",
"!e",
"!z",
"!x",
"!l",
"!n",
"!c",
"!s"
};

public plugin_init() {
register_plugin("Polskie znaki", VERSION, "diablix")
register_clcmd("say", "handleSay");
}

public handleSay(id){
new szText[192], szPolishChar[9][3]
read_args(szText, sizeof szText - 1);

for(new i = 0 ; i < sizeof szReplacementCommands ; i ++){
polskiZnak(chReplaceAs[i], szPolishChar[i], sizeof szPolishChar);

replace_all(szText, sizeof szText - 1, szReplacementCommands[i], szPolishChar[i]);
remove_quotes(szText);

}
new szName[32], iPlayers[32], iNum;
get_user_name(id, szName, sizeof szName - 1);
get_players(iPlayers, iNum, !is_user_alive(id) ? "bc" : "ac");

for(new id1 = 0 ; id1 < iNum ; id1 ++){
new iTempId = iPlayers[id1];

ColorChat(iTempId, get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x01%s^x03 %s^x01 : %s", !is_user_alive(id) ? "*DEAD*" : "", szName, szText);
}

return 1;
}


Mi to jakoś nie działa, nadal nie można polskich liter. A plugin działa, bo jest napisane "running" w amx_plugins.


Polskie znaki używasz naprzykład wpisując !a !c !e
  • +
  • -
  • 0

#23 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 12.06.2011 19:34

Prawie dobrze działa tylko jest jeden bug że pisze się podwójnie

#24 ErroR'S

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 13.06.2011 15:58

To zróbcie żeby nie było bugów i autor niech aktualizuje pierwszy post wtedy będzie prościej
  • +
  • -
  • -1

#25 Redux

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 02.11.2011 23:07

Powiedzmy, że mam takie coś w kodzie pewnego pluginu:
new const day_names[8][] = {
"",
"Poniedzialek",
"Wtorek",
"Sroda",
"Czwartek",
"Piatek",
"Sobota",
"Niedziela"
};


To na przykład taki kod:

new szPolskieL[3], szPolskieS[3], szPolskieA[3];
polskiZnak('ł', szPolskieL, sizeof szPolskieL - 1);
polskiZnak('Ś', szPolskieS, sizeof szPolskieS - 1);
polskiZnak('ą', szPolskieA, sizeof szPolskieA - 1);

Da mi polskie znaki po wstawieniu %s w miejsca, gdzie są polskie znaki?
new const day_names[8][] = {
"",
"Poniedzia%sek", szPolskieL
"Wtorek",
"%sroda", szPolskieS
"Czwartek",
"Pi%stek", szPolskieA
"Sobota",
"Niedziela"
};

Dobrze rozumuję? Gdzie ten drugi kod trzeba dać? Czy trzeba to zrobić inaczej niż podałem? Ktoś może mi podać przykład, jak mam taki kod zmodyfikować? Z góry dziękuję.

Użytkownik Redux edytował ten post 02.11.2011 23:09





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych