Plugin called menu_display when item=MENU_EXIT
L 06/08/2011 - 14:04:34: [AMXX ] Displaying debug trace (plugin "CodPusty[b].amxx ")
L 06/08/2011 - 14:04:34: [AMXX ] Run time error 10: native error (native "menu_display")
L 06/08/2011 - 14:04:34: [AMXX ] [0] CodPusty[b].sma::OpisKlasy (line 592)
L 06/08/2011 - 14:03:59: Plugin called menu_display when item=MENU_EXIT
L 06/08/2011 - 14:03:59: [AMXX ] Displaying debug trace (plugin "CodPusty[b].amxx ")
L 06/08/2011 - 14:03:59: [AMXX ] Run time error 10: native error (native "menu_display")
L 06/08/2011 - 14:03:59: [AMXX ] [0] CodPusty[b].sma::WybierzKlase (line 652)
L 06/08/2011 - 14:03:59: [AMXX ] [1] CodPusty[b].sma::Odrodzenie (line 275)
w 275 linijce jest żeby otwierało menu a w menu leży pewnie problem
Spoiler
public OpisPerkow(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");
for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
menu_additem(menu, nazwy_perkow
); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisPerkow_Handle(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } OpisPerku(id, item, -1); OpisPerkow(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) menu_additem(menu, nazwy_klas[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; } public bool:is_in_previous(frakcja[],from){ for(new i = from - 1;i>=1;i--){ if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){ return true; } } return false; } public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_addtext(menu, "Witaj na Cs -Bezlitosni.eu^nCod Edytowal: \yPusty [b] ^n\w Nowosci? Questy, Klasy, Perki, Monety^n \yMonety wykorzystuje sie w sklepie.^n Komendy \r /questy, /sklep") menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); WybierzKlase(id) return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50],szTmp[5]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas[i])){ WczytajDane(id, i); WczytajMonety(id); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa,szTmp); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); WczytajMonety(id); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD :MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
[i]Dodano 08 czerwiec 2011 - 14:58:
Trochę mi się spieszy!
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964