Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Interp - co ile wymusza?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.06.2011 12:09

Mam taki plugin na serwerze:

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
register_plugin("ex_interp 0.01", "0.1", "michal1719")
register_event("HLTV","ex_interp","a", "1=0", "2=0")
}

public ex_interp() {

client_cmd (0, "cl_updaterate 101")
client_cmd (0, "ex_interp 0.01")

}

co jaki czas on bedzie wymuszal na graczach komendy ex_interp i updaterate?

Użytkownik amxxmaster edytował ten post 08.06.2011 12:10


#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.06.2011 12:32

Co runde
  • +
  • -
  • 1

#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.06.2011 15:22

Co rundę, ale lepiej by było ustawić jeszcze, że podczas spawnu ustawia też te wartości.
  • +
  • -
  • 1

#4 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 21.06.2011 08:23

sorry za mega refresh. ale po co zakladac nowy temat skoro ten jeszcze nie zostal zamkniety?:D

To da rade zrobic zeby ustawialo interp podczas spawnu?

#5 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.06.2011 08:29

Użyj HamSandwich

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("ex_interp 0.01", "0.1", "michal1719")
register_event("HLTV","ex_interp","a", "1=0", "2=0")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost")
}

public ex_interp() {

client_cmd (0, "cl_updaterate 101")
client_cmd (0, "ex_interp 0.01")

}
public Fw_PlayerSpawnPost(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
client_cmd (0, "cl_updaterate 101")
client_cmd (0, "ex_interp 0.01")
}

}

Użytkownik Fili:P edytował ten post 21.06.2011 08:29

  • +
  • -
  • 2

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#6 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.06.2011 08:55

Fiii po co tyle "zapytań"?

Lepiej będzie tak:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {

register_plugin("ex_interp 0.01", "0.1", "michal1719")
register_clcmd("Fw_PlayerSpawnPost", "/interp")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost")
}

public Fw_PlayerSpawnPost(id)
{
if (is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
client_cmd(id, "cl_updaterate 101;wait;ex_interp 0.01")
client_print(id, print_chat, "Interp zostal ustawiony na 0.01")
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}


#7 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.06.2011 10:10

bo interp jest ustawiony na spawnie i co runde
  • +
  • -
  • 2

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#8 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.06.2011 10:20

Ale po co, jak przecież będzie początek rundy, to gracz się spawnuje. Czyli wywoła Ham_Spawn więc po co dodatkowo obciążać i ustawiać jeszcze event startu rundy? ..

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 21.06.2011 10:26


#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 21.06.2011 10:54

Ewentualnie jeszcze jedna badziewna kombinacja :D

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("ex_interp 0.01", "0.1", "michal1719")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public Spawn(id)
{
client_cmd (0, "cl_updaterate 101")
client_cmd (0, "ex_interp 0.01")
}

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#10 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 02.07.2011 14:44

czyli to

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
        
        register_plugin("ex_interp 0.01", "0.1", "michal1719")
        register_clcmd("Fw_PlayerSpawnPost", "/interp")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost")
}

public Fw_PlayerSpawnPost(id)
{
        if (is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
        {               
                client_cmd(id, "cl_updaterate 101;wait;ex_interp 0.01") 
                client_print(id, print_chat, "Interp zostal ustawiony na 0.01")
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
}

bedzie dobrze dzialac tak? i bedzie ustawiac interp podczas spawnu?

Użytkownik amxxmaster edytował ten post 02.07.2011 14:44


#11 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 02.07.2011 14:47

tak
  • +
  • -
  • 1

#12 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 02.07.2011 15:15

dobra jakos sobie poradzilem ;]
dzięki!

Użytkownik amxxmaster edytował ten post 02.07.2011 16:30





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych