Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zp_zombieclasses Problem z klasami ZM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 BoroWSP

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:66
  • Steam:steam
Offline

Napisano 07.06.2011 11:20

Witajcie mam problem z klasami zm bo jak mam wpisane tak

; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.

[Classic Zombie]
NAME = Classic Zombie
INFO = Zbalansowany
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2000
SPEED = 200 
GRAVITY = 0.8
KNOCKBACK = 1.00

[Faster]
NAME = Faster
INFO = Szybki
MODELS = ps_faster
CLAWMODEL = v_knife_faster.mdl
HEALTH = 1900
SPEED = 310
GRAVITY = 0.7
KNOCKBACK = 0.4

[Skoczek]
NAME = Skoczek
INFO = Wysoko Skacze
MODELS = ps_jumper
CLAWMODEL = v_knife_jumper.mdl
HEALTH = 2350
SPEED = 250 
GRAVITY = 0.22
KNOCKBACK = 0.55

[Charger]
NAME = Charger
INFO = Duzo HP
MODELS = ps_charger
CLAWMODEL = v_knife_charger.mdl
HEALTH = 7000
SPEED = 180
GRAVITY = 0.7
KNOCKBACK = 0.5

[Trujacy Zombie]
NAME = Trujacy Zombie
INFO = Zabiera HP
MODELS = ps_predator
CLAWMODEL = v_knife_predator.mdl
HEALTH = 2100
SPEED = 240 
GRAVITY = 0.6
KNOCKBACK = 0.25

[Jumper]
NAME = Jumper
INFO = 3x Skoki
MODEL = ps_skoczek
CLAWMODEL = v_knife_jumper.mdl
HEALTH = 2100
SPEED = 280 
GRAVITY = 0.7
KNOCKBACK = 0.6

A serwer nadal nie chcę się odpalić jak coś daje też plik zp_zclasses40
/*================================================================================
	
	-----------------------------------
	-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
	-----------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
	Feel free to modify their attributes to your liking.
	
	Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
	will be used for all players (by default, Classic Zombie).
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 2000
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Faster" }
new const zclass2_info[] = { "Szybki" }
new const zclass2_model[] = { "ps_faster" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_faster.mdl" }
const zclass2_health = 1900
const zclass2_speed = 310
const Float:zclass2_gravity = 0.7
const Float:zclass2_knockback = 0.4

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Skoczek" }
new const zclass3_info[] = { "Wysoko Skacze" }
new const zclass3_model[] = { "ps_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_jumper.mdl" }
const zclass3_health = 2350
const zclass3_speed = 250
const Float:zclass3_gravity = 0.22
const Float:zclass3_knockback = 0.55

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Charger" }
new const zclass4_info[] = { "Duzo HP" }
new const zclass4_model[] = { "ps_charger" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_charger.mdl" }
const zclass4_health = 7000
const zclass4_speed = 180
const Float:zclass4_gravity = 0.7
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Trujacy Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "Zabiera HP" }
new const zclass5_model[] = { "ps_predator" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_predator.mdl" }
const zclass5_health = 2100
const zclass5_speed = 240
const Float:zclass5_gravity = 0.6
const Float:zclass5_knockback = 0.25
const zclass5_infecthp = 220 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")
	
	// Register all classes
	zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
	g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
	if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
		set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}

Użytkownik BoroWSP edytował ten post 07.06.2011 12:58

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

RzeZnia.eu - Sieć Serwerów Counter-Strike 1.6

#2 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 07.06.2011 12:30

Podaj error logi i skoro piszesz "jak coś daje też plik zp_zclasses40" to czemu nam go nie dajesz? xD
  • +
  • -
  • 1

#3 BoroWSP

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:66
  • Steam:steam
Offline

Napisano 07.06.2011 12:59

Logi jakie wynalazłem


L 06/07/2011 - 09:10:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_zclasses40.amxx")
L 06/07/2011 - 09:10:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_register_zombie_class")
L 06/07/2011 - 09:10:10: [AMXX]    [0] zp_zclasses40.sma::plugin_precache (line 91)
\

Dałem w Spoilerze . :)

Użytkownik BoroWSP edytował ten post 07.06.2011 13:03

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

RzeZnia.eu - Sieć Serwerów Counter-Strike 1.6

#4 Kai

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 07.06.2011 13:03

L 06/07/2011 - 09:10:10: [AMXX] [0] zp_zclasses40.sma::plugin_precache (line 91)


Tutaj masz błąd w linijce 91 nawet pokazuje " (line 91) " , dałbyś ten plik to postaram się go naprawić :)
  • +
  • -
  • 1
Aktualnie zajmuję się Biohazardem. Zapraszam na serwer.

Dołączona grafika

#5 BoroWSP

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:66
  • Steam:steam
Offline

Napisano 07.06.2011 13:06

zp zclasses40 sma

Łap choć dałem w 1 poscie :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

RzeZnia.eu - Sieć Serwerów Counter-Strike 1.6

#6 Kai

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 07.06.2011 13:17

Na przyszłość nie edytuj .sma zombie plague class tylko przerób w zombieclass.ini i powinno działać , Pamiętaj tylko że
jeżeli źle wstawisz choćby jeden , bądź odstęp klasa się nie zmieni ( np. Powinno być _v_knife.mdl , a Ty wstawisz _ v_knife.mdl , to nie zadziała nóż ).
Dam Ci mój czysty plik sma , ale dam też amxx gdybyś miał problemy ze skompilowaniem.
Jeżeli chcesz mieć te same klasy to napiszę Ci w ini.

Załączone pliki


Użytkownik JestemNieOgar edytował ten post 07.06.2011 13:18

  • +
  • -
  • 1
Aktualnie zajmuję się Biohazardem. Zapraszam na serwer.

Dołączona grafika

#7 BoroWSP

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:66
  • Steam:steam
Offline

Napisano 07.06.2011 13:28

mam pyt. a dobrze wpisałem zp_zombieclasses.cfg (jest w 1 poscie) bo sprawdzałem i wszystko dobrze wpisałem modele etc
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

RzeZnia.eu - Sieć Serwerów Counter-Strike 1.6

#8 Kai

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 07.06.2011 13:31

Nie zmieniaj Tych nazw zombie w "[]" tylko w name bo to "[]" odczytuje klasy z zombieclass40.sma , i jak będziesz klasy dodawał to samo powinno się dodać do zombieclass.ini
  • +
  • -
  • 0
Aktualnie zajmuję się Biohazardem. Zapraszam na serwer.

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych