Emmmm....
Jakos troche zrozumialem
Mam stworzyc tablice i event na poczatek rundy, jednak troche nie kumam
Umiem juz zrobic cos tam w
amxx'ie lecz nie jestem tak zaawansowany, jednego nie pojmuje
Jak mam to zrobic? dla mnie logika
amxx'a jest obca ...
Wiem jak zrobić zmienne, tylko nie wiem jak zapisac by logika
Amxx'a to porzeczytala ...
ze co mam zrobic
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
c_mine[i] = 0
x_speed[i]=0
plus_redirect[i] = 0
plus_vampir[i] = 0
plus_obrazenia[i] = 0
losowe_itemy[i] = 0
if(player_class[i] == Skeletal) {
zmiana_skinu[i] = random_num(0,2)
if(zmiana_skinu[i] == 1) {
changeskin(i,0)
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
}
else
changeskin(i,1)
}
else
zmiana_skinu[i] = 0
if(player_class[i] == Bryzgacz){
if(task_exists(i+537)){
remove_task(i+537)
}
set_task(5.0, "hppp", i+537, _, _, "b")
}
if(player_class[i] == Nemesis)
bc_jumpx[i] = 5
else
bc_jumpx[i] = 0
if(player_class[i] == Rakanishu)
odrodzenie[i] = 3
else
odrodzenie[i] = 0
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
niewidka[i] = 0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
Widze tutaj tylko umiejetnosci
Nie widze nic do wczytywania klasy
Dodano 06 czerwiec 2011 - 16:36:Moze inaczej
Rozumiem o co ci chodzi tylko jak to zrobic
Proboawlem cos ale nic nie wychodzilo, nie wiem jak mam to zapisac ...
Użytkownik Itachi edytował ten post 06.06.2011 16:10