Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DiabloMod 5.9l problem z logami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 akson

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:54
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 06.06.2011 06:54

Witam, mam problem z diablo mod 5.9l edytowany prze zemnie ale tej linijki akurat nie ruszałem oto logi z serwera:






L 06/04/2011 - 21:25:20: Start of error session.
L 06/04/2011 - 21:25:20: Info (map "de_office_rats") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110604.log")
L 06/04/2011 - 21:25:20: [FAKEMETA] Invalid entity
L 06/04/2011 - 21:25:20: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 06/04/2011 - 21:25:20: [AMXX] Run time error 10: native error (native "dllfunc")
L 06/04/2011 - 21:25:20: [AMXX] [0] dbmod_5.9l.sma::touchbreakable (line 7578)



sma nie dam ponieważ mocno edytowałem tego diablo ale dam natyw linijki {7578}

public touchbreakable(ent1, ent2)
{
new name[32],breakable,ent
entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"func_breakable"))
{
breakable=ent1
ent=ent2
}
else
{
breakable=ent2
ent=ent1
}
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)
entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"throwing_knife"))
{
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else remove_entity(ent)
}

public kill_all_entity(classname[])
{
new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname)
while(iEnt > 0) {
remove_entity(iEnt)
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname)
}
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



a jeżeli to za malo proszę pisać i proszę o pomoc

#2 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 06.06.2011 18:28

Z moich informacji, wiem że ten błąd nie jest groźny. Ale jak byś chciał spróbować to rozwiązać radzę Ci zajrzeć do tego tematu gdyż sebul miał troszkę inny problem, ponieważ wydaje mi się, że lepiej napisał tego publica :
Error logi - touchbreakable - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wg. mnie nie powinieneś sobie zawracać głowy z tym, ja osobiście usunąłem cała funkcję touchbreakabl i załatwiłem to inaczej.
  • +
  • -
  • 0

#3 Dragz

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Imię:dsadsadas
  • Lokalizacja:adsadsa
Offline

Napisano 07.06.2011 22:23

haha ciekawe jak ty zes to zrobil
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych