Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na autoRespawn


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 pozdro!

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pl
Offline

Napisano 05.06.2011 21:42

Witam .
Szukam pluginu innego niż CSDM.
CSDM crashuje mi serwer, i szukam innego .
Checem, aby plugin respił każdego kto wejdzie do TT/CT, była komenda /respawn oraz respił po jakimś czasie, np 2s od zginięcia.

Miałem taką propozycje :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Respawn po smierci"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("DeathMsg","func_death","a")
}


public func_death() set_task(3.0, "r_spawn", read_data(2))
public r_spawn(id) spawn(id)


Ale po zrespieniu się nie wydać życia, defa.


HELP ME!
Będzie reputacja :)

#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 05.06.2011 23:35

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spawner"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Blak Rajder"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg","smierc","a")
}
public smierc()
{
	set_task(3.0, "first_spawn")
}
public first_spawn()
{
	spawn(read_data(2))
	spawn(read_data(2))
}

Hm?
Po 1
Z tego co wiem to funkcji spawn(id) trzeba uzywac 2 razy ;]
Po 2
Spawnujesz kazdego gracza ;P A nie tego co zginol ;)
  • +
  • -
  • 1
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 pozdro!

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pl
Offline

Napisano 06.06.2011 15:42

Niestety, nie działa.
L 06/06/2011 - 16:40:01: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dm.amxx") (native "spawn") - debug not enabled!
L 06/06/2011 - 16:40:01: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/06/2011 - 16:40:03: [FUN] Entity out of range (1966)
L 06/06/2011 - 16:40:03: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dm.amxx") (native "spawn") - debug not enabled!
L 06/06/2011 - 16:40:03: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/06/2011 - 16:40:06: [FUN] Invalid player 0 (not in-game)
L 06/06/2011 - 16:40:06: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dm.amxx") (native "spawn") - debug not enabled!
L 06/06/2011 - 16:40:06: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/06/2011 - 16:40:11: [FUN] Invalid player 0 (not in-game)
L 06/06/2011 - 16:40:11: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dm.amxx") (native "spawn") - debug not enabled!
L 06/06/2011 - 16:40:11: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/06/2011 - 16:40:30: [FUN] Invalid player 5 (not in-game)
L 06/06/2011 - 16:40:30: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dm.amxx") (native "spawn") - debug not enabled!


#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 06.06.2011 16:02

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new const VERSION[] = "1.0"

#define RESPAWN_INTERVAL 5.0

#define TASKID 1996

new bool:b_CanRespawn

new iVictim

public plugin_init()
{
register_plugin( "PLUGIN", VERSION, "AUTHOR" )

register_event( "HLTV", "EVENT_NewRound", "a", "1=0", "2=0" )
register_event( "DeathMsg", "EVENT_DeathMsg", "a" )
}

public EVENT_NewRound()
{
remove_task( iVictim )

remove_task( TASKID )
set_task( RESPAWN_INTERVAL, "TASK_SetBool", TASKID )

b_CanRespawn = true
}

public TASK_SetBool()
{
b_CanRespawn = false
}

public EVENT_DeathMsg()
{
iVictim = read_data( 2 )

if( b_CanRespawn )
{
set_task( 0.5, "TASK_Revive", iVictim )
}
}

public TASK_Revive( id )
{
if( !is_user_alive( id ) )
{
ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id )
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Respi 5 sekund po śmierci.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 06.06.2011 16:03

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 pozdro!

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pl
Offline

Napisano 09.06.2011 07:11

Reputacja dodana,
plugin odradza graczy, ale nie po czasie, robi to natychmiastowo.
Jeśli można, to proszę o naprawienie opcji respienia po czasie.

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 09.06.2011 11:01

Sprawdź to.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new const VERSION[] = "1.0"

#define RESPAWN_INTERVAL 3.0

#define TASKID 1996

new bool:b_CanRespawn

new iVictim

public plugin_init()
{
register_plugin( "PLUGIN", VERSION, "AUTHOR" )

register_event( "HLTV", "EVENT_NewRound", "a", "1=0", "2=0" )
register_event( "DeathMsg", "EVENT_DeathMsg", "a" )
}

public EVENT_NewRound()
{
remove_task( iVictim )

remove_task( TASKID )
set_task( RESPAWN_INTERVAL, "TASK_SetBool", TASKID )

b_CanRespawn = true
}

public TASK_SetBool()
{
b_CanRespawn = false
}

public EVENT_DeathMsg()
{
iVictim = read_data( 2 )

if( b_CanRespawn )
{
set_task( 3.0, "TASK_Revive", iVictim )
}
}

public TASK_Revive( id )
{
if( !is_user_alive( id ) )
{
ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id )
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#7 pozdro!

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pl
Offline

Napisano 09.06.2011 14:37

Ciągle nie działa odradzanie po czasie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych