cod mod komenda /daj
Petrus1610
04.06.2011
Witam, poproszę o dodanie komendy /daj ,
która umożliwiła by oddanie swojego itemu innemu graczowi.
dam +
która umożliwiła by oddanie swojego itemu innemu graczowi.
dam +
Załączone pliki
JawoR1337
04.06.2011
Wiem wiem , umiem czytać
Jestem początkujący , ale myślałem ze też działa (sorry )
Rob Zombie `
04.06.2011
nie chce mi sie robic tego wiec ci powiem co i jak;
znajdz linijke:
daj pod nia:
i na koniec kodu dodajesz:
kompilujesz, zapisujesz i opcja /daj gotowa
znajdz linijke:
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");daj pod nia:
register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");i na koniec kodu dodajesz:
new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];
public OddajPrzedmiot(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
new numer_przedmiotu;
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
{
client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
UsunPrzedmiot(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
} kompilujesz, zapisujesz i opcja /daj gotowa
grs4
10.06.2011
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
kiedy skonczyles szkole?
Żądanego.





