chcialem zrobic wlasny plugin na exp ze wchodza lvl tak jak na cod tylko jak uderze kogos to dostaje exp a ja chce zeby po zabiciu.
Jeszcze jest tak ze nie wchodza lvl np jest
[Punkty: 5 / 0]
[Poziom: 0]
ROBILEM NA PODSTAWIE COD_MOD_BY_SAJJUK
plik sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"
new SyncHudObj1
new SyncHudObj2
new doswiadczenie_za_zabicie
new doswiadczenie_za_wygranie
new poziom_gracza[33] = 1
new doswiadczenie_gracza[33]
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0, 25, 48, 93, 151, 229, 340,
521, 662, 830, 1000}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("pkt_killxp", "3")
register_cvar("pkt_winllxp", "2")
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()
doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20
doswiadczenie_gracza[attacker]++
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)
SprawdzPoziom(id)
}
}
public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
SprawdzPoziom(id);
}
}
public client_connect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
}
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
proszę o pomoc
Jasniej
Nie wchodza lvl w kompilacji mam tylko taki 1 blad:
Nie wchodza lvlWarning: Symbol is assigned a value that is never used: "doswiadczenie_za_zabicie" on line 139
I jak zrobic jak jest blad doswiadczenie_za_zabicie zeby po zabiciu dostawalo 2 exp a nie za uderzenie.
proszę O POMOCCCC
DAM 2x +
Dodano 05 czerwiec 2011 - 10:05:
Odpisze ktos??