Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Levele]nie wchodza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 grs4

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.06.2011 17:28

Siemka

chcialem zrobic wlasny plugin na exp ze wchodza lvl tak jak na cod tylko jak uderze kogos to dostaje exp a ja chce zeby po zabiciu.
Jeszcze jest tak ze nie wchodza lvl np jest

[Punkty: 5 / 0]
[Poziom: 0]




ROBILEM NA PODSTAWIE COD_MOD_BY_SAJJUK

plik sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"


new SyncHudObj1
new SyncHudObj2
new doswiadczenie_za_zabicie
new doswiadczenie_za_wygranie
new poziom_gracza[33] = 1
new doswiadczenie_gracza[33]
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0, 25, 48, 93, 151, 229, 340,
521, 662, 830, 1000}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("pkt_killxp", "3")
register_cvar("pkt_winllxp", "2")

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")

SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()

doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20
doswiadczenie_gracza[attacker]++
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)

SprawdzPoziom(id)
}
}

public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);

SprawdzPoziom(id);
}
}

public client_connect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)

set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
}

public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
}
}

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])


return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


proszę o pomoc


Jasniej

Nie wchodza lvl w kompilacji mam tylko taki 1 blad:

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "doswiadczenie_za_zabicie" on line 139

Nie wchodza lvl
I jak zrobic jak jest blad doswiadczenie_za_zabicie zeby po zabiciu dostawalo 2 exp a nie za uderzenie.



proszę O POMOCCCC


DAM 2x +

Dodano 05 czerwiec 2011 - 10:05:
Odpisze ktos??

#2 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.06.2011 16:45


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"


new SyncHudObj1
new SyncHudObj2
new doswiadczenie_za_zabicie
new doswiadczenie_za_wygranie
new poziom_gracza[33] = 1
new doswiadczenie_gracza[33]
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0, 25, 48, 93, 151, 229, 340, 521, 662, 830, 1000}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("pkt_killxp", "3")
register_cvar("pkt_winllxp", "2")

register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()

doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}

public eDeath(id)
{
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_zabicie;
ColorChat(attacker,GREEN,"[COD:MW]]^x01: Dostales ^x04%d^x01 doswiadczenia za zabicie wroga", doswiadczenie_za_zabicie);
}
}
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)

SprawdzPoziom(id)
}
}

public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);

SprawdzPoziom(id);
}
}

public client_connect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)

set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
}

public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
}
}
}

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])


return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Za to, że ktoś zginął odpowiada event DeathMsg.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika


#3 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.06.2011 19:25

dzięki dziala masz +
Ale dalej mam problem, nie wyswietla levelei

Jest dalej

[Punkty: 6 / 0]
[Poziom: 0]


proszę o pomoc!



-----------------
Do cb pytanko...

doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_zabicie;


jak jest znak += to znaczy dodac do istniejacego(tak jakby?)

Użytkownik grs4 edytował ten post 05.06.2011 19:26


#4 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.06.2011 19:52

To oznacza, że dodaje liczbę równą zmiennej globalnej (doswiadczenie_za_zabicie)

A co do wyświetlania to zapomniałem o tym, sory :D

Widzisz to?

SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()


A teraz zobacz na to:


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])


return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Stworzyłeś 2 różne zmienne dla obiektu HUD a użyłeś jednej w obu obiektach. Nie może tak być. Po prostu zmień to tak:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])


return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Przepraszam, że bez znaczników sma ale musiałem to pokazać wyraźnie :D

Użytkownik Whisper edytował ten post 05.06.2011 19:55

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika


#5 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.06.2011 20:09

przykro mi nadal to samo... :(

Ale naprawiles 1 error bo mialem loose identifi... jakos tak

+


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"


new SyncHudObj1
new SyncHudObj2
new SyncHudObj3
new doswiadczenie_za_zabicie
new doswiadczenie_za_wygranie
new poziom_gracza[33] = 1
new doswiadczenie_gracza[33]
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0, 25, 48, 93, 151, 229, 340, 521, 662, 830, 1000}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("pkt_killxp", "3")
register_cvar("pkt_winllxp", "2")

register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj()

doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}

public eDeath(id)
{
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_zabicie;
ColorChat(attacker,GREEN,"^x01: Dostales ^x04%d^x01 punktow za zabicie wroga", doswiadczenie_za_zabicie);
}
}
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"^x01 Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)

SprawdzPoziom(id)
}
}

public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"^x01 Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);

SprawdzPoziom(id);
}
}

public client_connect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)

set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
}

public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
}
}
}

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])


return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Tak zrobilem bo zapomnialem 1 dodac

i nadal to samo

[Punkty: 6 / 0]
[Poziom: 0]


mnie interesuje to :

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672


Użytkownik grs4 edytował ten post 05.06.2011 20:15


#6 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.06.2011 15:28

To już nie wiem co może być nie tak. W moim modzie mam ten sam kod na wyświetlenie informacji ale działa. Pozostaje ci zastosować:


public hud_prethink(id)
{
if(PlayerLevel[id]>=MAXLEVEL)
{
new text[512]
format(text,511,"Poziom: %d XP: %d Ranga: %s ",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],RANGI[PlayerLevel[id]])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
else
{
new text[512]
format(text,511,"Poziom: %d XP: %d/%d (+%d) Ranga: %s ", PlayerLevel[id], PlayerXP[id], LEVELS[PlayerLevel[id]],LEVELS[PlayerLevel[id]]-PlayerXP[id],RANGI[PlayerLevel[id]])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
}

W plugin_init:

register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#7 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 08.06.2011 12:29

ok... Zrobiłem tak :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"


new SyncHudObj1
new SyncHudObj2
new SyncHudObj3
new doswiadczenie_za_zabicie
new doswiadczenie_za_wygranie
new poziom_gracza[33] = 1
new doswiadczenie_gracza[33]
new const doswiadczenie_poziomu[] = { 0, 25, 48, 93, 151, 229, 340, 521, 662, 830, 1000}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("pkt_killxp", "3")
register_cvar("pkt_winllxp", "2")

register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj()

register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");

doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}

public eDeath(id)
{
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_zabicie;
ColorChat(attacker,GREEN,"^x01: Dostales ^x04%d^x01 punktow za zabicie wroga", doswiadczenie_za_zabicie);
}
}
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"^x01 Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)

SprawdzPoziom(id)
}
}

public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"^x01 Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);

SprawdzPoziom(id);
}
}

public client_connect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)

set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
}

public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
}
}
}

public hud_prethink(id)
{
if(PlayerLevel[id]>=MAXLEVEL)
{
new text[512]
format(text,511,"Poziom: %d XP: %d",poziom_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
else
{
new text[512]
format(text,511,"Poziom: %d XP: %d",poziom_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
}




I Takie są błędy :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "register_forward" on line 37
Warning: Expression has no effect on line 37
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 37
Error: Invalid expression, assumed zero on line 37
Error: Too many error messages on one line on line 37

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file D:\Documents and Settings\strikerek\Pulpit\qwe.amx (compile failed).


Dodano 09 czerwiec 2011 - 14:50:
proszę o nie zamykanie tematu dopoki nie bedzie dzialac

Użytkownik grs4 edytował ten post 08.06.2011 12:31


#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.06.2011 15:04

Tyle modułów wwaliłeś, a nie ma jednego ważniejszego ;)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"


new SyncHudObj1
new doswiadczenie_za_zabicie
new doswiadczenie_za_wygranie
new poziom_gracza[33] = 1
new doswiadczenie_gracza[33]
new const doswiadczenie_poziomu[] = { 0, 25, 48, 93, 151, 229, 340, 521, 662, 830, 1000}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("pkt_killxp", "3")
register_cvar("pkt_winllxp", "2")

register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()

register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");

doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}

public eDeath(id)
{
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_zabicie;
ColorChat(attacker,GREEN,"^x01: Dostales ^x04%d^x01 punktow za zabicie wroga", doswiadczenie_za_zabicie);
}
}
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"^x01 Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)

SprawdzPoziom(id)
}
}

public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"^x01 Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);

SprawdzPoziom(id);
}
}

public client_connect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)

set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
}

public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
}
}
}

public hud_prethink(id)
{
new text[512]
format(text,511,"Poziom: %d XP: %d",poziom_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}

  • +
  • -
  • 0

#9 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 09.06.2011 15:21

no i do edeath po colorchat

SprawdzPoziom(attacker);

  • +
  • -
  • 0

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#10 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 09.06.2011 15:38

Boshe co jest?

jest 0 bledow

[Poziom: 0] [Punkty: 7 / 0]

nie wiem o co chodzi ale ja bd czekal az sie wyjasni :D


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"


new SyncHudObj1;
new doswiadczenie_za_zabicie;
new doswiadczenie_za_wygranie;
new poziom_gracza[33] = 1;
new doswiadczenie_gracza[33];
new const doswiadczenie_poziomu[11] = { 0, 25, 48, 93, 151, 229, 340, 521, 662, 830, 1000};

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("pkt_killxp", "7")
register_cvar("pkt_winllxp", "55")

register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()

register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");

doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}

public eDeath(id)
{
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_zabicie;
ColorChat(attacker,GREEN,"^x01[PUNKTY]Dostales ^x04%d^x01 punktow za zabicie wroga", doswiadczenie_za_zabicie);
}
}
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"^x01[PUNKTY] Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)

SprawdzPoziom(id)
}
}

public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"^x01[PUNKTY] Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);

SprawdzPoziom(id);
}
}

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
}
}
}

public hud_prethink(id)
{
new text[512]
format(text,511,"[Poziom: %d] [Punkty: %d / %d]",poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}


Tak jest i co?

tak jak na poczatku posta...

Dodano 11 czerwiec 2011 - 11:44:
odpisze ktos

#11 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.06.2011 12:10

Próbowałeś wbijać jakoś XP?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#12 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.06.2011 14:50

Tak gralem na podbotach i zbotach.. nic..

#13 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 11.06.2011 15:22

proszę(sprawdzone):


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"


new SyncHudObj1;
new doswiadczenie_za_zabicie;
new doswiadczenie_za_wygranie;
new poziom_gracza[33];
new doswiadczenie_gracza[33];
new const doswiadczenie_poziomu[11] = { 0, 25, 48, 93, 151, 229, 340, 521, 662, 830, 1000};

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("pkt_killxp", "7")
register_cvar("pkt_winllxp", "55")

register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")

SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()

register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");

doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}

public client_connect(id)
{
poziom_gracza[id] = 1;
doswiadczenie_gracza[id] = 0;
}

public eDeath(id)
{
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_zabicie;
ColorChat(attacker,GREEN,"^x01[PUNKTY]Dostales ^x04%d^x01 punktow za zabicie wroga", doswiadczenie_za_zabicie);
SprawdzPoziom(attacker);
}
}
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"^x01[PUNKTY] Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)

SprawdzPoziom(id)
}
}

public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"^x01[PUNKTY] Dostales^x03 %i^x01 punktow za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);

SprawdzPoziom(id);
}
}

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
}
}
}

public hud_prethink(id)
{
new text[512]
format(text,511,"[Poziom: %d] [Punkty: %d / %d]",poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}

  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#14 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.06.2011 17:27

Dziękuje ci bardzo :**

A czy mógłbyś powiedziec w czym tkwił problem?

#15 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 11.06.2011 20:20

funkcja

public client_connect(id)

odpowiada za połączenie gracza, i ustawieniu mu początkowych zmiennych, zaś tak jak wcześniej napisałem, aby po zabiciu sprawdzało poziom wystarczyło w eDeath dodać po colorchat~

SprawdzPoziom(attacker);

  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#16 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.06.2011 21:08

aha :)) thx temat do zamkniecia




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych