Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z compilacja SMa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 adiii

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:41
  • Imię:Lucek
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.06.2011 12:43

Mam problem z compilacją bo na test chciałem sobie przerobić klase na premium ze zwykłej ale coś chyba mi nie poszło czytałem juz poradnik jak to zrobić wydyawało się że wszystko robie dobrze ale przy compilacji jest błąd taki :/tmp/textmd49w9.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
Oto SMA :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 ||Klocek|| A.D.I", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	{
		ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_klase[killer])
		return;
		
	if(random(2))
		return;
	
	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
	new tytul[55];
	new nazwa_perku[33];
	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
	if(item)
		return;
	
	if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
		return;
		
	new nick_zlodzieja[33];
	get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
	ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

Proszę napisać co robię źle PLXx!!

Użytkownik adiii edytował ten post 03.06.2011 12:44

  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 03.06.2011 12:49

fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
Google translate (Więc nawet jak byś nie wiedział ocb to po translatorze powinieneś zrozumieć)
fatal error 100: nie można odczytać z pliku: "codmod"
Pobierz codmod.inc i wrzuć tam gdzie masz kompilatora do scripting/include

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 03.06.2011 12:50

  • +
  • -
  • 0

#3 adiii

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:41
  • Imię:Lucek
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.06.2011 13:07

Ale ok mam te codmod.inc ale gdzie mam to wkleić do "scripting/include" ja czegoś takiego nie mam tylko to gdzie zainstalowane wbijam AMXX_Studio_1.4.3_final potem jest amx_studi.exe i config ale nie ma scripting/include ?? !!

Dodano 03 czerwiec 2011 - 13:10:
Aaaaaaaaaaaaaaaaa to ja mam na serwer wrzucic ?? do FTP ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 03.06.2011 13:35

Dodano 03 czerwiec 2011 - 13:10:
Aaaaaaaaaaaaaaaaa to ja mam na serwer wrzucic ?? do FTP ?

I co przez www będziesz jakoś kompilował ?

Ale ok mam te codmod.inc ale gdzie mam to wkleić do "scripting/include" ja czegoś takiego nie mam tylko to gdzie zainstalowane wbijam AMXX_Studio_1.4.3_final potem jest amx_studi.exe i config ale nie ma scripting/include ?? !!

Wpisz w szukajke na PC: "amxmodx-1.8.1-base", a jak tego nie znajdzie to "include" i szukasz gdzie by to mogło być.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych