public Rock_Slide(id, skill, prop)
 {
	new Float:f_aimvec[3], Ent
	new rockammount = 1+(SkillLevel(id, skill) / ROCK_SLIDE_LEVEL)
	get_user_origin(id, origin[id]);
	get_user_origin(id, aim[id], 3);
	if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
	else
		aim[id][2] += 40;
	for(new i=0; i<rockammount; i++){
		Ent = fm_create_entity("info_target")
		if (!Ent) continue
		set_pev(Ent, pev_classname, "pokemod_ent")
		set_pev(Ent, pev_owner, id)
		IVecFVec(aim[id], f_aimvec)
		f_aimvec[0] += random_float(-100.0,100.0)
		f_aimvec[1] += random_float(-100.0,100.0)
		fm_entity_set_origin(Ent, f_aimvec)
		ChangeToBoulder(Ent, skill)
		set_pev(Ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,1000.0})
		set_task(0.1, "CheckBoulder", Ent)
	}
	return SKILL_USED
 }
 public CheckBoulder(ent)
 {
	if( pev_valid(ent) ){
		new Float:velocity[3]
		pev(ent, pev_velocity, velocity)
		if(velocity[2]<1 || velocity[0] || velocity[1]){
			poke_sound(ent,CHAN_VOICE, SND_TU_FIRE)
			set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,-50.0} )
			set_pev(ent, pev_classname, "poke_rock")
			fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK])
		}
		else
			set_task(0.1, "CheckBoulder", ent)
	}
 }
 ChangeToBoulder(Ent, skill)
 {
	set_pev(Ent, pev_iuser2, skill)
	set_pev(Ent, pev_mins, Float:{-10.0, -10.0, -10.0})
	set_pev(Ent, pev_maxs, Float:{10.0, 10.0, 10.0})
	set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
	set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
	return SKILL_USED
 }
					
					Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
symbol already defined "CheckBoulder"
		 Temat rozp. Danix., 01.06.2011 15:23
	
	
	
	
		2 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.06.2011 15:23
					Witam. Mam pewien problem przy kompilacji, a mianowicie. Przy kompilowaniu pokemoda wystawił problem symbol already defined "CheckBoulder", oraz symbol already defined "ChangeToBoulder". Nie mam bladego pojęcia jak naprawić ten problem. Tu zamieszczam kod pliku o który chodzi, a w załączniku zamieszczam ss z błędu. Czekam na szybką pomoc.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.06.2011 15:29
					Daj cały kod ...!
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.06.2011 15:33
public Rock_Throw(id, skill, prop)
{
	new Float:origin[3], Float:angle[3], Float:velocity[3], Ent
	
	pev(id, pev_origin, origin)
	pev(id, pev_v_angle, angle)
	origin[2] += 20
	
	Ent = fm_create_entity("info_target")
	
	if (!Ent) return SKILL_READY
	
	ChangeToBoulder(Ent, skill)
	set_pev(Ent, pev_classname, "poke_rock")
	fm_entity_set_model(Ent, MODELS[MDL_ROCK])
	set_pev(Ent, pev_owner, id)
	
	fm_entity_set_origin(Ent, origin)
	set_pev(Ent, pev_angles, angle)
	
	velocity_by_aim(id, ROCK_THROW_VEC, velocity)
	set_pev(Ent, pev_velocity, velocity)
	
	poke_sound(id,CHAN_VOICE, SND_TU_FIRE)
	
	return SKILL_USED;
}
public Rock_Slide(id, skill, prop)
 {
	new Float:f_aimvec[3], Ent
	new rockammount = 1+(SkillLevel(id, skill) / ROCK_SLIDE_LEVEL)
	get_user_origin(id, origin[id]);
	get_user_origin(id, aim[id], 3);
	if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
	else
		aim[id][2] += 40;
	for(new i=0; i<rockammount; i++){
		Ent = fm_create_entity("info_target")
		if (!Ent) continue
		set_pev(Ent, pev_classname, "pokemod_ent")
		set_pev(Ent, pev_owner, id)
		IVecFVec(aim[id], f_aimvec)
		f_aimvec[0] += random_float(-100.0,100.0)
		f_aimvec[1] += random_float(-100.0,100.0)
		fm_entity_set_origin(Ent, f_aimvec)
		ChangeToBoulder(Ent, skill)
		set_pev(Ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,1000.0})
		set_task(0.1, "CheckBoulder", Ent)
	}
	return SKILL_USED
 }
 public CheckBoulder(ent)
 {
	if( pev_valid(ent) ){
		new Float:velocity[3]
		pev(ent, pev_velocity, velocity)
		if(velocity[2]<1 || velocity[0] || velocity[1]){
			poke_sound(ent,CHAN_VOICE, SND_TU_FIRE)
			set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,-50.0} )
			set_pev(ent, pev_classname, "poke_rock")
			fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK])
		}
		else
			set_task(0.1, "CheckBoulder", ent)
	}
 }
 ChangeToBoulder(Ent, skill)
 {
	set_pev(Ent, pev_iuser2, skill)
	set_pev(Ent, pev_mins, Float:{-10.0, -10.0, -10.0})
	set_pev(Ent, pev_maxs, Float:{10.0, 10.0, 10.0})
	set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
	set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
	return SKILL_USED
 }
public Stone_Edge(id, skill, prop)
{
new damage, victim = PokeSkillTarget(id, damage);
if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && 	MaxSkillChance(id,skill,damage) ){
	screenshake(victim, 100, 3.0, 100);
	poke_print(id,print_center,"Uderzyles kogos przy pomocy Stone Edge");
	poke_print(victim,print_center,"Zostales uderzony przy pomocy Stone Edge");
	return SKILL_USED;
}
return SKILL_READY;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Dodano 01 czerwiec 2011 - 16:47:
Problem rozwiązany, temat do zamknięcia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty


 
				
				








