Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

symbol already defined "CheckBoulder"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Danix.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.06.2011 15:23

Witam. Mam pewien problem przy kompilacji, a mianowicie. Przy kompilowaniu pokemoda wystawił problem symbol already defined "CheckBoulder", oraz symbol already defined "ChangeToBoulder". Nie mam bladego pojęcia jak naprawić ten problem. Tu zamieszczam kod pliku o który chodzi, a w załączniku zamieszczam ss z błędu. Czekam na szybką pomoc.
public Rock_Slide(id, skill, prop)
 {
	new Float:f_aimvec[3], Ent
	new rockammount = 1+(SkillLevel(id, skill) / ROCK_SLIDE_LEVEL)

	get_user_origin(id, origin[id]);
	get_user_origin(id, aim[id], 3);

	if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
	if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)			//only change it if they are at least that far away
		aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
	else
		aim[id][2] += 40;

	for(new i=0; i<rockammount; i++){
		Ent = fm_create_entity("info_target")

		if (!Ent) continue

		set_pev(Ent, pev_classname, "pokemod_ent")
		set_pev(Ent, pev_owner, id)

		IVecFVec(aim[id], f_aimvec)
		f_aimvec[0] += random_float(-100.0,100.0)
		f_aimvec[1] += random_float(-100.0,100.0)

		fm_entity_set_origin(Ent, f_aimvec)

		ChangeToBoulder(Ent, skill)
		set_pev(Ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,1000.0})

		set_task(0.1, "CheckBoulder", Ent)
	}
	return SKILL_USED
 }
 public CheckBoulder(ent)
 {
	if( pev_valid(ent) ){
		new Float:velocity[3]
		pev(ent, pev_velocity, velocity)
		if(velocity[2]<1 || velocity[0] || velocity[1]){
			poke_sound(ent,CHAN_VOICE, SND_TU_FIRE)
			set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,-50.0} )
			set_pev(ent, pev_classname, "poke_rock")
			fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK])
		}
		else
			set_task(0.1, "CheckBoulder", ent)
	}
 }
 ChangeToBoulder(Ent, skill)
 {
	set_pev(Ent, pev_iuser2, skill)

	set_pev(Ent, pev_mins, Float:{-10.0, -10.0, -10.0})
	set_pev(Ent, pev_maxs, Float:{10.0, 10.0, 10.0})

	set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
	set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)

	return SKILL_USED
 }

Załączone miniatury

  • Bez tytułu.jpg

  • +
  • -
  • 0

#2 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.06.2011 15:29

Daj cały kod ...!

#3 Danix.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.06.2011 15:33


public Rock_Throw(id, skill, prop)

{

	new Float:origin[3], Float:angle[3], Float:velocity[3], Ent

	

	pev(id, pev_origin, origin)

	pev(id, pev_v_angle, angle)

	origin[2] += 20

	

	Ent = fm_create_entity("info_target")

	

	if (!Ent) return SKILL_READY

	

	ChangeToBoulder(Ent, skill)

	set_pev(Ent, pev_classname, "poke_rock")

	fm_entity_set_model(Ent, MODELS[MDL_ROCK])

	set_pev(Ent, pev_owner, id)

	

	fm_entity_set_origin(Ent, origin)

	set_pev(Ent, pev_angles, angle)

	

	velocity_by_aim(id, ROCK_THROW_VEC, velocity)

	set_pev(Ent, pev_velocity, velocity)

	

	poke_sound(id,CHAN_VOICE, SND_TU_FIRE)

	

	return SKILL_USED;

}

public Rock_Slide(id, skill, prop)

 {

	new Float:f_aimvec[3], Ent

	new rockammount = 1+(SkillLevel(id, skill) / ROCK_SLIDE_LEVEL)



	get_user_origin(id, origin[id]);

	get_user_origin(id, aim[id], 3);



	if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)			//only change it if they are at least that far away

		aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );

	if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)			//only change it if they are at least that far away

		aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );

	if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)			//only change it if they are at least that far away

		aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );

	else

		aim[id][2] += 40;



	for(new i=0; i<rockammount; i++){

		Ent = fm_create_entity("info_target")



		if (!Ent) continue



		set_pev(Ent, pev_classname, "pokemod_ent")

		set_pev(Ent, pev_owner, id)



		IVecFVec(aim[id], f_aimvec)

		f_aimvec[0] += random_float(-100.0,100.0)

		f_aimvec[1] += random_float(-100.0,100.0)



		fm_entity_set_origin(Ent, f_aimvec)



		ChangeToBoulder(Ent, skill)

		set_pev(Ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,1000.0})



		set_task(0.1, "CheckBoulder", Ent)

	}

	return SKILL_USED

 }

 public CheckBoulder(ent)

 {

	if( pev_valid(ent) ){

		new Float:velocity[3]

		pev(ent, pev_velocity, velocity)

		if(velocity[2]<1 || velocity[0] || velocity[1]){

			poke_sound(ent,CHAN_VOICE, SND_TU_FIRE)

			set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,-50.0} )

			set_pev(ent, pev_classname, "poke_rock")

			fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK])

		}

		else

			set_task(0.1, "CheckBoulder", ent)

	}

 }

 ChangeToBoulder(Ent, skill)

 {

	set_pev(Ent, pev_iuser2, skill)



	set_pev(Ent, pev_mins, Float:{-10.0, -10.0, -10.0})

	set_pev(Ent, pev_maxs, Float:{10.0, 10.0, 10.0})



	set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)

	set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)



	return SKILL_USED

 }

public Stone_Edge(id, skill, prop)

{

new damage, victim = PokeSkillTarget(id, damage);

if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && 	MaxSkillChance(id,skill,damage) ){

	screenshake(victim, 100, 3.0, 100);

	poke_print(id,print_center,"Uderzyles kogos przy pomocy Stone Edge");

	poke_print(victim,print_center,"Zostales uderzony przy pomocy Stone Edge");

	return SKILL_USED;

}

return SKILL_READY;

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/


Dodano 01 czerwiec 2011 - 16:47:
Problem rozwiązany, temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych