Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Licznik fragow + ilosc fragow na 1 zyciu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 31.05.2011 16:31

A wiec prosil bym o o plugin w ktorym liczyylo by mi fragi od kad wszedlem na serwer + to zeby pokazywalo najwiekszo ilosc fragow zdobytych na 1 zyciu. Z tym licznikem to chodzi mi o to aby ilos fragow sie kasowala gdy wyjdziemy z serwera czyli kiedy wchodzimy na serwer mamy 0 fragow. dziki z gory
  • +
  • -
  • 0

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 31.05.2011 17:38

Zobacz to

#include <amxmodx>
#include <fun>

new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
        register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
        register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
        SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() 
{
        new headshot,attacker=read_data(1);
        new victim=read_data(2);
        headshot=read_data(3);
        
        KILL[attacker]++;
        if(headshot) HS[attacker]++;
        
        KILL[victim]=0;
        HS[victim]=0;
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
        set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 31.05.2011 19:30

ooo prawie ale po zabici calosc sie resetuje a mi chodzi tylko o rekord proszę aby ktos to poprawil, blagamD:D
  • +
  • -
  • 0

#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 31.05.2011 19:34

Nie wiem o co Ci za bardzo chodzi..
  • +
  • -
  • 0

#5 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 01.06.2011 05:37

a wiec chodzi mi o to ze jak mam
Fragi; liczba
HS: liczba
Rekord: (1/liczba)
jesli mnie ktos zabije to sie wszystko kasuje. Fragi , HS oraz Rekordy wiec jak to naprawic pls
  • +
  • -
  • 0

#6 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.06.2011 06:26

Nie wiem czy dobrze wszystko 'przepisałem' ale powinno byc lepiej.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define TASKHUD 666

new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
//new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0
HS[id] = 0
}

public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

  • +
  • -
  • 1

#7 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 01.06.2011 19:26

no teraz to w ogóle nie dzialaXD naprawi ktos to 1 aby sie nie kasowoalo po padnieciu
  • +
  • -
  • 0

#8 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 01.06.2011 19:40

jesli mnie ktos zabije to sie wszystko kasuje. Fragi , HS oraz Rekordy wiec jak to naprawic pls


chcesz żeby się nie kasował Rekord, tylko Fragi i HS?

#9 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.06.2011 19:40

Przepraszam mój błąd.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define TASKHUD 666

new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
//new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0
HS[id] = 0
}

public ShowHud(id)
{
id-=TASKHUD
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

  • +
  • -
  • 1

#10 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 01.06.2011 19:45

sprawdź:

#include <amxmodx>
#include <fun>

new KILL[33],HS[33],FRAGS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

if(KILL[attacker]>FRAGS[attacker])
FRAGS[attacker] = KILL[attacker]

KILL[victim]=0;
HS[victim]=0;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i]",KILL[id],HS[id],FRAGS[id]);
}


#11 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 03.06.2011 12:52

chodzi mi o to ze fragi rekord i hs kasuja sie tylko przy wyjsciu z serwera. A podaczas gry zostaja naliczane fragi,HS oraz rakordy lecz rekord ma sie zmienic po pobicu go
  • +
  • -
  • 0

#12 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.06.2011 14:11

Sprawdź.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define TASKHUD 666

new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
//new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id+TASKHUD,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
if(task_exists(id+TASKHUD)) remove_task(id+TASKHUD);
KILL[id] = 0
HS[id] = 0
}

public ShowHud(id)
{
id-=TASKHUD
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

  • +
  • -
  • 1

#13 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 03.06.2011 16:42


#include <amxmodx>
#include <fun>

new KILL[33],HS[33],FRAGS[33];
new rkill[33], rhs[33];
new SyncHudObj;

public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
rkill[attacker]++;

if(headshot)
{
HS[attacker]++;
rhs[attacker]++;
}

if(rkill[attacker]>FRAGS[attacker])
FRAGS[attacker] = rkill[attacker]

rkill[victim] = 0;
rhs[victim] = 0;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i]",KILL[id],HS[id],FRAGS[id]);
}


Działa w teorii ;)

#14 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 03.06.2011 18:00

dziala dzięki za pomoc + leca
  • +
  • -
  • 0

#15 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 04.06.2011 14:13

które było poprawne?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych