Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Robienie klasyJak zrobic klase
#1
Napisano 30.05.2011 17:59
#3
Napisano 30.05.2011 18:21
Tylko jeszcze jedno pytanie czy on ma mieć 1/2 he (którego posiada co runde) i m4 do której nie ma żadnego bonusu tak?
#4
Napisano 30.05.2011 18:38
amxx studio i lecisz 10minut i sam zrobisz.
#6
Napisano 31.05.2011 14:12
Użytkownik nelcu edytował ten post 31.05.2011 14:14
#7
Napisano 31.05.2011 14:54
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Alien";
new const opis[] = "Dostaje MP5, nie słychać jego krokow i jest prawie niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin("KlasaAlien", "1.0", "ToJaTwojTelefon");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
return;
}
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
Użytkownik ToJaTwojTelefon edytował ten post 31.05.2011 15:00
#8
Napisano 31.05.2011 15:12
Załączone pliki
#9
Napisano 31.05.2011 15:13
Dodano 31 maj 2011 - 16:24:
BliBs_PL mam jeszcze jedno pytanie klasa ładnie chodzi,lecz czy musze miec plugin na niewidoczność zeby klasa działa.
#10
Napisano 31.05.2011 15:28
Użytkownik WarRIorS edytował ten post 31.05.2011 15:29
#11
Napisano 31.05.2011 15:29
#12
Napisano 31.05.2011 15:38
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);powinienem jeszcze wstawić
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");Masz, mam nadzieję że już wszystko będzie dobrze.
Załączone pliki
#13
Napisano 31.05.2011 15:43
Dodano 31 maj 2011 - 16:45:
Jak byś mógł zrobić jeszcze jedną klase był bym wdzięczny:).Profesjonalny Medyk 30Hp 20Kon 30Wyt 20Int.Mp5 2x Jump,4xapteczka,deagle.Zgóry dziękuje:).
I jak się robi klase "klasa premium".??
Jeszcze raz DZIĘKUJE:)
Użytkownik nelcu edytował ten post 31.05.2011 15:46
#14
Napisano 31.05.2011 18:13
Co do tej klasy to masz sma i amxx w zalączniku.
Klasę premium robi sie tak samo tylko przy wybieraniu klasy czyli w lini
public cod_class_enabled(id)
dodajesz warunek czyli taki kod
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
oczywiście można dać inną flage pod klase premium czyyli np:
ADMIN_LEVEL_Hmożna zmienić na
ADMIN_KICK
czyli ogólem nasz kod by wyglądał tak:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
}
Załączone pliki
Użytkownik ToJaTwojTelefon edytował ten post 31.05.2011 18:14
#15
Napisano 31.05.2011 18:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych