Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przyporząkowanie bytów definicjom


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2011 21:41

Witam!
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób przypisać bytowi definicje.
Przykład: bronie są przyporządkowane definicjom, np. CSW_GALIL, CSW_M4A1 itp.

Bardzo chcaiłbym się dowiedzieć w jaki sposób to osiągnąć.
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.05.2011 15:22

wszystkie takie definicje są umowne, więc możesz to zrobić jak chcesz; może napisz co chcesz tym osiągnąć?
  • +
  • -
  • 0

#3 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2011 18:17

Chciałbym zrobić tak jakby "nową" broń, przypisać do niej definicję i wpisaniu odpowiedniej funkcji (np. give_extra_item(id, WPN_RPG) ) dawało ją.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.05.2011 21:09

Nie ma szans bez edycji bibliotek .dll / .so
  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2011 21:18

Nową broń hmm z tym jest dużo roboty (m.in traceliny, hitboxy, wiadomości dla efektów itp)

Co do samej funkcji to moge Ci pomoc jedynie tak


#defne CSW_RPG CSW_M3

new bool:g_bHasCustomWeapon[33][1]; // W ZALEŻNOSCI ILE MASZ "CUSTOM" BRONI

give_extra_item(index, const WeaponType){
g_bHasCustomWeapon[index][WeaponType] = !g_bHasCustomWeapon[index][WeaponType];

if(g_bHasCustomWeapon[index][WeaponType]){
new szWeaponName[64];
get_weaponname(WeaponType, szWeaponName, sizeof szWeaponName - 1);
fm_give_item(index, szWeaponName);
}
}

public cos(id, any:...)
give_extra_item(id, CSW_RPG); //Gracz posiada bron, teraz miłej zabawy z blokowaniem strzałow i tworzeinem nowych:)


Potem poprostu w wydarzeniach i forwardach bawisz się blokowaniem strzałow itp

Użytkownik diablix edytował ten post 31.05.2011 21:21

  • +
  • -
  • 0

#6 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2011 21:33

Czyli tak jak zrobiłeś to te rpg będzie się nadpisywało na m3?

Potem poprostu w wydarzeniach i forwardach bawisz się blokowaniem strzałow itp


Tu to se poradzę. Chodzi mi tylko o to co napisałem.


A tak w ogóle w jaki sposób działa bazooka do zombie moda? Gdy się zmieni na nóż to się pojawia prawda? Więc chciałbym ją przyporządkować do definicji, a przełączyć na nią komendą.
Chciałbym trochę tak pozmieniać i usunąć hud z wyborem broni tych u góry i w jaki sposób przęłączać się między broniami (jaka funkcja za to odpowiada)? Zarejestrowałbym funkcję przełączania na slot1, ale nie wiem co za to odpowiada.
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 31.05.2011 22:24

bazooka czy kusza i inne tego typu przedmioty sa proste do zrobienia gdyz nie musisz tworzyc dla nich hitboxow i traceline'ow

jesli zas chcesz zrobic jakis karabin to musisz sprawdzac gdzie gracz celuje i od tego uzalezniac liczbe hp jaka zostanie odebrana ofierze bo samo dodanie nowej broni i wprowadzenie jej jakims wielkim problemem nie jest ale trzeba troche kodu napisac :D

// jak juz mowa o nowych broniach to jest modul pozwalajacy dodawac nowe bronie :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2011 22:41

Jaki? Poproszę... Jest to jakaś biblioteka?

E: Czy to jest SvenCoop lub WTF Dynamic Weapons ?

Dodano 01 czerwiec 2011 - 22:30:
Problem w tym, że te wtf jest pod Amxx 1.6.0, i niedziała mi pod 1.8.1
No chyba, że masz linka do nowszej wersji.

E: Jest dla linuxa na 1.8, ale brakuje dla windowsa
Być może to by działało pod windowsa, ale musiałby ktoś skompilować:
source

Użytkownik Nomaf edytował ten post 01.06.2011 21:41

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych