Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Nick Reservation System by ^Grzyboo^Lepsza, inna wersja. Hasła wpisywane w grze.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#21 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 09.06.2011 20:34

Fajnie, tylko że zapis do nvault jest nie potrzebny ;] Dużo łatwiej przez FTP edytować hasła, bądź też dodawać, a jak chcesz inny plik to zrobić czytanie z innego pliku :]
  • +
  • -
  • 0

#22 ErroR'S

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 13.06.2011 15:36

Nie polecam pluginu dlaczego?
Dlatego ze jezeli ktos ma dobre staty w top to ktos moze wbic na jego nick i zrobic sobie rezerwacje
  • +
  • -
  • 0

#23 1Del

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:A
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 14.09.2011 19:13

Plugin nie działa poprawnie:

Jeśli gracz np ma hasło "abc" i przy sprawdzaniu wpisze się 3 dowolne znaki (np 123, cba, 213) plugin zaakceptuje hasło jako poprawne.
Sugeruje zmienić:
public SprawdzHaslo(id)
{
static arg[51];
read_argv(1, arg, 50);

if ( !strlen(arg) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie moze zostac puste! Wpisz jakas wartosc");
client_cmd(id, "messagemode Sprawdz");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new haslo[51], haslo2[51];

if(format(haslo, 50, "%s", stale_haslo[id]) == format(haslo2, 50, "%s", arg))
{
wpisal[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Wpisales dobre haslo", PREFIX)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Wpisales zle haslo, sprobuj jeszcze raz!");
client_cmd(id, "messagemode Sprawdz");
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

Na:
public SprawdzHaslo(id)
{
static arg[51];
read_argv(1, arg, 50);

if ( !strlen(arg) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie moze zostac puste! Wpisz jakas wartosc");
client_cmd(id, "messagemode Sprawdz");
return PLUGIN_HANDLED;
}
format(haslo_gracza[id], 50, "%s", arg);
new spr=strcmp(haslo_gracza[id],stale_haslo[id],0)
if(spr==0)
{
wpisal[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Wpisales dobre haslo", PREFIX)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Wpisales zle haslo, sprobuj jeszcze raz!");
client_cmd(id, "messagemode Sprawdz");
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

Pozdrawiam:)
  • +
  • -
  • 0

#24 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.09.2011 19:22

A nie lepiej użyć equal?

Jak tak teraz jeszcze spojrzałem na kod, to... :o

Użytkownik sebul edytował ten post 14.09.2011 19:35

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#25 1Del

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:A
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 14.09.2011 19:29

@UP - to jest tylko moja alternatywa (która działa)

Znalazłem kolejny błąd:

public AdminBanCmd(id, level, cid)
{
if( !cmd_access(id, level, cid, 3) ) return PLUGIN_HANDLED;
static arg[35], arg2[51];
read_argv(1, arg, sizeof(arg) - 1);

new target = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_NO_BOTS);
if( !target ) return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(2, arg2, sizeof(arg2) - 1);

format(stale_haslo[target], 50, "%s", arg2);
ma_haslo[target] = 1;
Zapisz(target);
set_task(5.0, "TaskBanPlayer", id + TASK_BAN);

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.29, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Gracz %s zostal zbanowany^nAdmin: %s^nCzas: Permanentnie^nBana mozesz wyjasnic na: %s", nazwa_gracza(target), nazwa_gracza(id), FORUM)

log_amx("%s zbanowal %s na konto. Haslo to [%s]", nazwa_gracza(id), nazwa_gracza(target), arg);
return PLUGIN_HANDLED;
}


Wszystko cacy, zmienia hasło "targetowi" po czym "banuje" (tj. kickuje) osobę która wpisała komende:)
Wg mnie powinno być (jeszcze tego nie sprawdzałem):

public AdminBanCmd(id, level, cid)
{
if( !cmd_access(id, level, cid, 3) ) return PLUGIN_HANDLED;
static arg[35], arg2[51];
read_argv(1, arg, sizeof(arg) - 1);

new target = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_NO_BOTS);
if( !target ) return PLUGIN_HANDLED;

read_argv(2, arg2, sizeof(arg2) - 1);

format(stale_haslo[target], 50, "%s", arg2);
ma_haslo[target] = 1;
Zapisz(target);
set_task(5.0, "TaskBanPlayer", target + TASK_BAN);

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.29, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(target, "Gracz %s zostal zbanowany^nAdmin: %s^nCzas: Permanentnie^nBana mozesz wyjasnic na: %s", nazwa_gracza(target), nazwa_gracza(id), FORUM)

client_print(target, print_console, "||===========================================||");
client_print(target, print_console, "||[%s] Twoje konto zostalo zbanowane!", PREFIX);
client_print(target, print_console, "||[%s] Bana mozesz wyjasnic na: %s", PREFIX, FORUM);
client_print(target, print_console, "||===========================================||");
log_amx("%s zbanowal %s na konto. Haslo to [%s]", nazwa_gracza(id), nazwa_gracza(target), arg);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#26 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 14.09.2011 20:03

Pisałem to bardzo dawno, dużo wcześniej przed wstawieniem, jak nie widziałem do czego służy equal :P
Zaraz poprawie.


#Zedytowane w pierwszym poście.
Ostatnio ( z miesiąc temu ) głowiłem się nad zapisem do pliczku .ini, jednak wczytywanie jest w moim przypadku nie do wykonania.

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 14.09.2011 20:18

  • +
  • -
  • 0

#27 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 17.12.2011 21:35

Plugin może się przydać, ale proponuję dodać opcję Zapamiętaj hasło. Po wybraniu tej opcji wykonana by była komenda po stronie gracza setinfo ustawiająca hasło, Trzeba by również przy łączeniu gracza sprawdzać, czy hasło nie jest wprowadzone. Przed otworzeniem menu logowania.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#28 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.12.2011 23:27

a czy jeżeli ktoś ma już hasło zrobione w users.ini (w moim wypadku hasła zakładam na web bans) to te hasła zostaną czy zostaną usunięte?
i czy plugin bardzo obciąży serwer?

#29 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 26.12.2011 14:07

Hasła zostaną, a obciążać raczej nie obciąży. Bardzo prosty plugin i zapis nvault, więc lżejsze raczej od pliku .ini lub zapisu SQL
  • +
  • -
  • 1

#30 Anonimowy*BB*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:72
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:PdoN'
Offline

Napisano 27.12.2011 15:51

Mam pytanko czy plugin poprawiony na podstawie tego jak napisał 1Del ?.
I nie lepiej dodać że po 30 sekundach wywala czyli ma się 30 sekund na wpisanie i oblicza czas?.
Pozdrawiam!.
  • +
  • -
  • 0

#31 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 27.02.2012 18:58

Plugin dobry. A jeśli ktoś ustawił komuś hasło zobacz jakie te hasło jest w vault. wejdz na ten nick, zmien hasło i daj poszkodowanemu.
Hiroshima (27.02.2012 19:02):
super... archeologu...

  • +
  • -
  • 0

#32 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 27.02.2012 20:27

Mhm, Nie wszyscy są tak "mądrzy" jak Ty. Kolega nie wiedział i chciałem pomóc..
  • +
  • -
  • 0

#33 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 11.03.2012 11:12

strasnie łatwo to ominąć. wchodzisz na kogos nick, zmieniasz na swoj i koles juz nie ma hasla ..
  • +
  • -
  • 0

#34 rivit

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 30.03.2013 13:34

dlaczego jak zrestartuje serwer to hasla wszystkich graczy sie usuwaja?

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#35 Sławo

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 29.09.2013 13:04

Chciałbym spytać czy dałoby się tak zmodyfikować skrypt aby była opcja załóż konto i po wybraniu otworzyło przeglądarkę z formularzem rejestracyjnym? Lub aby dodawały się konta to bazy danych mysql? () W jakim programie można edytować te pliki?

 

Znam się trochę na php i mysql i mógłbym pomóc napisać takie coś. Chcę mieć coś takiego, że ktoś zakłada konto na stronie lub w cs'ie i tym samym loginem i hasłem loguje się na stronie/w grze.


Użytkownik Sławo edytował ten post 29.09.2013 13:13

  • +
  • -
  • 0

#36 aaaaaa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.06.2014 13:57

Mógłbym prosić o przerobienie go tak aby uwzględniał Duże i male litery ?? żeby rezerwował nick np Jadwiga i żeby niemożna było wejść na jadwiga? 


Użytkownik aaaaaa edytował ten post 08.06.2014 13:59

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png


#37 tytusek

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Online

Napisano 18.07.2014 16:26

byłby ktoś w stanie przerobić tak żeby nie było możliwości grania na serwerze bez zrobienia hasła ? bo czasami ktoś nie robi i potem podszywa mu robi i to jest bardzo duży problem 


  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#38 Dulek55

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Żary
Offline

Napisano 15.08.2014 12:02

@up można ustawiać hasło, więc to nie problem

 

A dałoby radę tak to zrobić, żeby nie dało się nic napisać na chacie przed wpisaniem hasła? Bo na bf4modzie ludzie wchodzą, kradną diamenty i wychodzą zanim wyskoczy hasło :/


  • +
  • -
  • 0

#39 Mr.Skull

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:175
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 05.09.2014 02:30

@up można ustawiać hasło, więc to nie problem

 

A dałoby radę tak to zrobić, żeby nie dało się nic napisać na chacie przed wpisaniem hasła? Bo na bf4modzie ludzie wchodzą, kradną diamenty i wychodzą zanim wyskoczy hasło :/

Podpinam się kolego pod ciebie.

 

Tak więc dało by radę zablokować Say do czasu wpisania hasła??


  • +
  • -
  • 0

#40 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:567
Offline

Napisano 15.10.2014 11:56

A dałoby radę tak to zrobić, żeby nie dało się nic napisać na chacie przed wpisaniem hasła? Bo na bf4modzie ludzie wchodzą, kradną diamenty i wychodzą zanim wyskoczy hasłokwasny.gif

 

Podpinam się


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

1 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych