![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Nick Reservation System by ^Grzyboo^Lepsza, inna wersja. Hasła wpisywane w grze.
#21
Napisano 09.06.2011 20:34
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
#22
Napisano 13.06.2011 15:36
Dlatego ze jezeli ktos ma dobre staty w top to ktos moze wbic na jego nick i zrobic sobie rezerwacje
#23
Napisano 14.09.2011 19:13
Jeśli gracz np ma hasło "abc" i przy sprawdzaniu wpisze się 3 dowolne znaki (np 123, cba, 213) plugin zaakceptuje hasło jako poprawne.
Sugeruje zmienić:
public SprawdzHaslo(id)
{
static arg[51];
read_argv(1, arg, 50);
if ( !strlen(arg) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie moze zostac puste! Wpisz jakas wartosc");
client_cmd(id, "messagemode Sprawdz");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new haslo[51], haslo2[51];
if(format(haslo, 50, "%s", stale_haslo[id]) == format(haslo2, 50, "%s", arg))
{
wpisal[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Wpisales dobre haslo", PREFIX)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Wpisales zle haslo, sprobuj jeszcze raz!");
client_cmd(id, "messagemode Sprawdz");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Na:
public SprawdzHaslo(id)
{
static arg[51];
read_argv(1, arg, 50);
if ( !strlen(arg) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie moze zostac puste! Wpisz jakas wartosc");
client_cmd(id, "messagemode Sprawdz");
return PLUGIN_HANDLED;
}
format(haslo_gracza[id], 50, "%s", arg);
new spr=strcmp(haslo_gracza[id],stale_haslo[id],0)
if(spr==0)
{
wpisal[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Wpisales dobre haslo", PREFIX)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Wpisales zle haslo, sprobuj jeszcze raz!");
client_cmd(id, "messagemode Sprawdz");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Pozdrawiam:)
#24
Napisano 14.09.2011 19:22
Jak tak teraz jeszcze spojrzałem na kod, to...

Użytkownik sebul edytował ten post 14.09.2011 19:35
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#25
Napisano 14.09.2011 19:29
Znalazłem kolejny błąd:
public AdminBanCmd(id, level, cid)
{
if( !cmd_access(id, level, cid, 3) ) return PLUGIN_HANDLED;
static arg[35], arg2[51];
read_argv(1, arg, sizeof(arg) - 1);
new target = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_NO_BOTS);
if( !target ) return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(2, arg2, sizeof(arg2) - 1);
format(stale_haslo[target], 50, "%s", arg2);
ma_haslo[target] = 1;
Zapisz(target);
set_task(5.0, "TaskBanPlayer", id + TASK_BAN);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.29, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Gracz %s zostal zbanowany^nAdmin: %s^nCzas: Permanentnie^nBana mozesz wyjasnic na: %s", nazwa_gracza(target), nazwa_gracza(id), FORUM)
log_amx("%s zbanowal %s na konto. Haslo to [%s]", nazwa_gracza(id), nazwa_gracza(target), arg);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Wszystko cacy, zmienia hasło "targetowi" po czym "banuje" (tj. kickuje) osobę która wpisała komende:)
Wg mnie powinno być (jeszcze tego nie sprawdzałem):
public AdminBanCmd(id, level, cid)
{
if( !cmd_access(id, level, cid, 3) ) return PLUGIN_HANDLED;
static arg[35], arg2[51];
read_argv(1, arg, sizeof(arg) - 1);
new target = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_NO_BOTS);
if( !target ) return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(2, arg2, sizeof(arg2) - 1);
format(stale_haslo[target], 50, "%s", arg2);
ma_haslo[target] = 1;
Zapisz(target);
set_task(5.0, "TaskBanPlayer", target + TASK_BAN);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.29, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(target, "Gracz %s zostal zbanowany^nAdmin: %s^nCzas: Permanentnie^nBana mozesz wyjasnic na: %s", nazwa_gracza(target), nazwa_gracza(id), FORUM)
client_print(target, print_console, "||===========================================||");
client_print(target, print_console, "||[%s] Twoje konto zostalo zbanowane!", PREFIX);
client_print(target, print_console, "||[%s] Bana mozesz wyjasnic na: %s", PREFIX, FORUM);
client_print(target, print_console, "||===========================================||");
log_amx("%s zbanowal %s na konto. Haslo to [%s]", nazwa_gracza(id), nazwa_gracza(target), arg);
return PLUGIN_HANDLED;
}
#26
Napisano 14.09.2011 20:03

Zaraz poprawie.
#Zedytowane w pierwszym poście.
Ostatnio ( z miesiąc temu ) głowiłem się nad zapisem do pliczku .ini, jednak wczytywanie jest w moim przypadku nie do wykonania.
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 14.09.2011 20:18
#27
Napisano 17.12.2011 21:35
#28
Gość_Sangre_*
Napisano 25.12.2011 23:27
i czy plugin bardzo obciąży serwer?
#29
Napisano 26.12.2011 14:07
#30
Napisano 27.12.2011 15:51
I nie lepiej dodać że po 30 sekundach wywala czyli ma się 30 sekund na wpisanie i oblicza czas?.
Pozdrawiam!.
#31
Napisano 27.02.2012 18:58
#32
Napisano 27.02.2012 20:27
#33
Napisano 11.03.2012 11:12
#35
Napisano 29.09.2013 13:04
Chciałbym spytać czy dałoby się tak zmodyfikować skrypt aby była opcja załóż konto i po wybraniu otworzyło przeglądarkę z formularzem rejestracyjnym? Lub aby dodawały się konta to bazy danych mysql? () W jakim programie można edytować te pliki?
Znam się trochę na php i mysql i mógłbym pomóc napisać takie coś. Chcę mieć coś takiego, że ktoś zakłada konto na stronie lub w cs'ie i tym samym loginem i hasłem loguje się na stronie/w grze.
Użytkownik Sławo edytował ten post 29.09.2013 13:13
#37
Napisano 18.07.2014 16:26
byłby ktoś w stanie przerobić tak żeby nie było możliwości grania na serwerze bez zrobienia hasła ? bo czasami ktoś nie robi i potem podszywa mu robi i to jest bardzo duży problem
#38
Napisano 15.08.2014 12:02
@up można ustawiać hasło, więc to nie problem
A dałoby radę tak to zrobić, żeby nie dało się nic napisać na chacie przed wpisaniem hasła? Bo na bf4modzie ludzie wchodzą, kradną diamenty i wychodzą zanim wyskoczy hasło
#39
Napisano 05.09.2014 02:30
@up można ustawiać hasło, więc to nie problem
A dałoby radę tak to zrobić, żeby nie dało się nic napisać na chacie przed wpisaniem hasła? Bo na bf4modzie ludzie wchodzą, kradną diamenty i wychodzą zanim wyskoczy hasło
Podpinam się kolego pod ciebie.
Tak więc dało by radę zablokować Say do czasu wpisania hasła??
#40
Napisano 15.10.2014 11:56
A dałoby radę tak to zrobić, żeby nie dało się nic napisać na chacie przed wpisaniem hasła? Bo na bf4modzie ludzie wchodzą, kradną diamenty i wychodzą zanim wyskoczy hasło
Podpinam się
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych