Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z kompilacja klasy powstaniec

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 27.05.2011 21:53

Witajcie
Mam problem z klasa powstaniec;/ przy kompilacji wyskakują błędy

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_powstaniec.sma(28) : error 017: undefined symbol "g_msg_screenfade"
codclass_powstaniec.sma(61) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_powstaniec.sma(61) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_powstaniec.sma(61) : warning 215: expression has no effect
codclass_powstaniec.sma(61) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_powstaniec.sma(61) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

Jeśli ktoś ja naprawi proszę o napisanie co było źle, oczywiście za pomoc daje +

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Posiada ogranicznik rozrzutu i 1/10 na oslepienie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = -90;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
        register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

        register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

        g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");	
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez KaraTornia.pl", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
	{
		new Float:punchangle[3]
		pev(id, pev_punchangle, punchangle)
		for(new i=0; i<3;i++) 
				punchangle[i]*=0.9;
		set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
	}
}

public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[idattacker] && random_num(1,10[idattacker]) == 1)
		Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
	write_short( duration );
	write_short( holdtime );	
	write_short( fadetype );	
	write_byte ( red );		
	write_byte ( green );		
	write_byte ( blue );	
	write_byte ( alpha );	
	message_end();
}


#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.05.2011 07:13

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new g_msg_screenfade;
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Posiada ogranicznik rozrzutu i 1/10 na oslepienie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = -90;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez KaraTornia.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 10) == 1)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

#3 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 28.05.2011 09:25

Dzięki





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych