Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak usunac klase

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 24.05.2011 17:18

Krótko i na temat.
Jak usunąc klase z menu wybierania, tak żebym jej nie musiał z moda wywalac bo za duzo by z tym bylo zbednej roboty ...
Chodzi o jak najszybsze i jak nawygodniesze wywalenie, najlepiej na tyle, zeby tylko w menu klas go nie pokazywalo, a w modzie zeby był, zebym potem mogl ta klase spowrotem wlaczyc jak cos ...

#2 Rumcajs12

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.05.2011 17:22

W kodzie sma znajdź linijki odpowiedzialne za klasę i dodaj przed każda 2 slashe (//). Nie znam się na starym cod modzie, ale myślę, że to załatwi sprawę.

Użytkownik Rumcajs12 edytował ten post 24.05.2011 17:23

  • +
  • -
  • 0

#3 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 24.05.2011 17:23

Daj sma to Ci wylacze :)
  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)


#4 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 24.05.2011 18:31

nie chce zebys mi wylaczal tylko zebys pomógł mi to zrobic ...
chce sie nauczyc, a nie dostac na gotowo

W kodzie sma znajdź linijki odpowiedzialne za klasę i dodaj przed każda 2 slashe (//). Nie znam się na starym cod modzie, ale myślę, że to załatwi sprawę.

pod linijka

new const nazwy_klas[][] = {"Brak",

tak ?
ale wtedy musze wywalic zdrowie klasy i pancerz klasy ?

#5 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 24.05.2011 18:37

Postaw 2 slashe <//> przed nazwa klasy tu a szybkosci nie musisz usuwac bo klase wylaczasz z menu, ona dalej jest w grze ale nie da sie jej wybrać :)

@EDIT

to ma wygladac tak:



new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
//"TwojaKlasa",


Użytkownik Sm4rT edytował ten post 24.05.2011 18:42

  • +
  • -
  • 1

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)


#6 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 24.05.2011 18:54

wszystko zależy od tego którą klasę chcesz skasować czy klasę z początku czy z końca (wtedy jest pewność że nic nie popsujesz ) to kasujesz stąd:

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Szpieg, Szturmowiec, StrzelecWsparcia, LekkiZolnierz, Rebeliant, Terrorysta, Raportowy, Predator, SWAT, Szeregowy, Sanitariusz, Tradycyjny, Porucznikowy, Morderca, klasadousunięcia};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 100, 200, 120, 100, 100, 150, 100, 150, wartośćdousunięcia};																																																		
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.1, 1.4, 1.2, 1.3, 1.0, 1.1, 1.3, 1.1, 1.3, wartośćdousunięcia};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 150, 50, 0, 25, 0, 20, 100 ,500, 100, 20, 100, 0, 100, 100, wartość do usunięcia};


w tym przypadku usuwasz ostatnią klasę masz pewność że nie przeskoczą ci wartości hp/pancerza/szybkośći dlatego musisz uważać jeżeli kasujesz jakąś klasę w środku

później usuwasz stąd:

new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
	"Snajper",
	"Komandos",
	"Strzelec wyborowy",
	"Obronca",
	"Medyk",																																	
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Rambo (Klasa Premium)",
	"Szpieg",
	"Szturmowiec",
	"Strzelec Wsparcia",
	"Lekki Zolniez",
	"Rebeliant",
	"Terrorysta",
	"Raportowy",
	"Predator (Klasa Premium)",
	"SWAT",
	"Szeregowy",
	"Sanitariusz",
	"Tradycyjny",
	"Porucznikowy",
	"Morderca (Klasa Premium)",
	"klasadousunięcia"	
}


wydaje mi się że wszystko jasne oczywiście po usunięciu klasy kasujesz przecinek przy klasie przedostatniej (u mnie w mordercy). później stąd:

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
	"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
	"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
	"Dostaje UMP45 i deagla, 110hp bazowe, posiada 4 apteczki, 100 pancerza",
	"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma trzy rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
	"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 2 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja ma 1/30 szans na zabicie od razu",
	"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
	"Dostaje szotgana M3 +1 dynamit, 100 hp bazowe, 130% biegu",
	"Dostaje Famasa +5 min, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
	"Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
	"Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
	"Dostaje G3/SG-1, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
	"Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega",
	"Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
	"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega",
	"Dostaje Gail i elites +1 HE, 100 hp bazowe",
	"Dostaje  awp w ktorym ma 1/2 na natychmiastowe zabicie i m4a1 ,200hp bazowe +2 rakiety",
	"Dostaje mp5 i deagle ,120hp bazowe ,500 armoru ,mniejsz grawitacja i 1 rakiete",
	"Dostaje AK ,fiveseven ,100hp bazowe ,100 armoru +2 dynamity",
	"Dostaje bullpup ,100hp bazowe +smoke i 2 apteczki",
	"Dostaje M4A1 i deagle + wszystkie granaty ,jest szybki 150hp ,110% biegu",
	"Dostaje M249 (Krowa) +2 miny +1HE 100hp, 110% biegu",
	"Dostaje ak+m4a1+deagle 130%biegu posiada 4rakiety",
	"opis klasydousunięcia"
}

również wszystko jasne również przecinek na końcu po usunięciu usuwasz.

jeżeli masz coś takiego w public takedamage:

if(weapon == CSW_FAMAS) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == klasadousunięcia && random(8) == 1)) // to będzie np. 1/2 z AWP
			damage = float(health);
	}


to również usuwasz, jeżeli usuwasz klasę premium to jeszcze z

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)

usuwasz:

if(item == klasadousunięcia && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

i jeszcze z public odrodzenie

case klasadousunięcia:
		{
			give_item(id, "weapon_galil");
			give_item(id, "weapon_famas");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
		}
		

kasujesz to wszystko.
i to by było na tyle;) mój sposób jest na usunięcie;p

Użytkownik Grzesiek edytował ten post 24.05.2011 19:02

  • +
  • -
  • 0

#7 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 24.05.2011 18:56

coś na odwrót dodawania klasy :D
  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 24.05.2011 19:00

new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
//"Klasa do usunięcia",


Potem zablokuj case klasy w public Odrodzenie robiąc to w ten sposób.

		/*case Klasadousuniecia:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}*/


I w opisie klasy dodaj na początku //

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 24.05.2011 19:01

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#9 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 24.05.2011 19:45

dziekuje :)

Dodano 24 maj 2011 - 20:24:
shark a tego nie ruszac ?

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150};



#10 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 25.05.2011 14:24

Nie musisz stąd usuwać.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych