Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zamrożenie - możliwość ruchu = 0
#1
Napisano 23.05.2011 19:46
Można było zamrozić gracza i polegało to na tym, że nie mógł on się ruszać, tj. skakać i chodzić, jedynie ruszać myszką i atakować. Po danym czasie efekt się usuwał. Czy może mnie ktoś naprowadzić jak to zrobić?
#2
Napisano 23.05.2011 20:11
#define FL_FROZEN (1<<12) // Player is frozen for 3rd person camerapev_flags
jak nie to to musisz usunąć tarcie:
set_pev(id, pev_fraction, 0.0);
#3
Napisano 23.05.2011 20:35
#define podstawowa_szybkosc 245.0
potem w evencie od dostania kulką, zwiększasz jakąś zmienną o jeden, np. dostałem[id]
i w nowej funkcji:
public zmianaspeeda(id)
{
/...
if(dostałem[id]==1)
podstawowa_szybkosc=0
/...
}
i na końcu dodajesz w curweaponie i damage'u "zmianaspeeda"
oraz set_user_speed(id, podstawowa_szybkość[id]) (coś w tym stylu )
#4
Napisano 23.05.2011 20:42
1. Chciałbym pisać bez fakemety ( nie rozumiem jej, nie chcę dla dwóch funkcji obciążać pluginu kolejnym modułem)
2. Twoje rozwiązanie LEO jest dobre, aczkolwiek skakać chyba można. Ale pomogłeś mi, bo bym na to nie wpadł
#5
Napisano 23.05.2011 20:44
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#6
Napisano 23.05.2011 20:57
#7
Napisano 23.05.2011 20:58
2. Twoje rozwiązanie LEO jest dobre, aczkolwiek skakać chyba można. Ale pomogłeś mi, bo bym na to nie wpadł
po najprostszej linii oporu nie wiem, ale może jest jakiś sposób przechwycenia i zablokowania spacji ew, samego skoku bez engine'a albo fm
@funfel masz racje rzeczywiście, tylko z drugiej strony jak oberwie w powietrzu do pomysł beznadziejny
Użytkownik JLB. Leo edytował ten post 23.05.2011 20:59
#8
Napisano 23.05.2011 22:06
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#9
Napisano 23.05.2011 23:22
#10
Napisano 23.05.2011 23:40
chodzi o dodanie do flag bytu FL_FROZEN, co prawdopodobnie unieruchomi gracza, chociaż nigdy tego nie sprawdzałem
#11
Napisano 24.05.2011 13:14
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#12
Napisano 24.05.2011 18:24
że fakemeta miażdży
chodzi o dodanie do flag bytu FL_FROZEN, co prawdopodobnie unieruchomi gracza, chociaż nigdy tego nie sprawdzałem
dżisss.. myslałem że da się to zrobić w jakimś funie albo coś
Flaga frozen w fm'ie to oczywiście najlepsze rozwiązanie (testowałem) - ale autor chciał bez fakemety
Więc? Odpowiedź: "Nie da się" czy może jakiś geniusz na coś wpadnie?
#13
Napisano 24.05.2011 19:04
#14
Napisano 24.05.2011 19:15
#15
Napisano 24.05.2011 19:53
no to pozostaje fakemeta - pomysł z enginem jest niepotrzebny bo autor nie tyle nie chce fm'a co żadnego innego modułu
#16
Napisano 24.05.2011 20:01
set_pev(id, pev_flags, FL_CLIENT); - wyłącza frozen ?
#17
Napisano 24.05.2011 20:33
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#18
Napisano 25.05.2011 13:47
Dzięki za pomoc.
#19
Napisano 25.05.2011 14:04
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#20
Napisano 25.05.2011 18:52
Nie 20 linijek tylko dwa zera więcej. Nie chcę fakemety dla dwóch linijek dodawać
Dzięki za pomoc.
Lepiej wyrzucić fun i używać fakemete - w fakemecie napiszesz wszystko co w funie a nawet optymalniej
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych