Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Fix

Fireshield - zostaje żółty render

Fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 22.05.2011 17:18

Często na serwerach jest znany nam dobrze bug z FireShieldem - wywalamy itemek, ale nadal świecimy na żółto

Jest to właściwie bug w bugu, bo tak naprawdę to osoba "podpalona" powinna świecić na żółto

Aby załatac tego buga nie zależnie od innych przypadków robimy tak:

w public respawn(svIndex[]) dodajemy
RemoveFlag(vIndex,Flag_Rot)


w public RoundStart() pod give_knife(i) dodajemy
RemoveFlag(i,Flag_Rot)


w public ResetHUD(id) pod earthstomp[id] = 0 dodajemy
RemoveFlag(id,Flag_Rot)


dla zabezpieczenia możemy jeszcze dodać w public reset_item_skills(id) o to:
RemoveFlag(id,Flag_Rot)


i już :)

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2017
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.05.2011 18:49

Chyba gdzieś było, ale ręki nie dam uciąć.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 24.05.2011 18:54

Chyba gdzieś było, ale ręki nie dam uciąć.

[5.9l] FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Ale nie każdy patrzy w tamten temat więc wsumie dobrze zrobił że napisał ten temat ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.05.2011 19:57

a poza tym w tamtym brakuje choćby w reset skillsach, na wypadek jakby ktoś miał jeszcze diablo z bugiem :D w hudzie też nie zaszkodzi dodac

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2017
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.05.2011 20:44

Ogólnie jak dla mnie wystarczy tylko w hudzie i w respawn, bo po co aż w tylu miejscach?

Użytkownik sebul edytował ten post 24.05.2011 20:44

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 25.05.2011 14:18

Z bezpiecznikiem bezpieczniej.

@down czepiasz się :P

Użytkownik JLB. Leo edytował ten post 21.06.2011 14:57


#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.06.2011 23:01

Im więcej tym nie lepiej.
Równie dobrze w prefinku można sprawdzać dla pewności, ale pytanie po co sprawdzać coś 60++/s? :>
  • +
  • -
  • 0

#8 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 12.02.2012 13:32

w public respawn(svIndex[]) dodajemy

RemoveFlag(vIndex,Flag_Rot)

Dodałbym że trzeba dodać to pod

new vIndex = str_to_num(svIndex)

a nie od razu pod klamrą bo błędy im wywali :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych