Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyszukiwanie bytu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Svizz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 22.05.2011 11:25

Witam, mam menu od tworzenia bytu i chcę, żeby można było utworzyć tylko jeden. Mam taki kod, ale nie działa (napis też się nie pokazuje):
case 0:
		{
			while(npc = find_ent_by_class(npc,"npc_a") != 0)
			{		
				client_print(id,print_chat,"Mozesz stworzyc tylko jednego NPC!")
				menu_display(id,menu)
				return FMRES_IGNORED
			}
			npc = create_entity("info_target")
			entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
			eOrigin[0] = origin[0] 
			eOrigin[1] = origin[1] += 36.0
			eOrigin[2] = origin[2]
			entity_set_origin(npc,eOrigin)
	
			entity_set_string(npc,EV_SZ_classname,"npc_a")
			entity_set_int(npc, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
			entity_set_model(npc,MODEL_NPC)
			new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}
			new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}
	
			entity_set_size(npc,mins,maxs)
	
			entity_set_byte(npc,EV_BYTE_controller1,random_num(125,255))
			entity_set_byte(npc,EV_BYTE_controller2,random_num(125,255))
			entity_set_byte(npc,EV_BYTE_controller3,255)
			entity_set_byte(npc,EV_BYTE_controller4,255)

			entity_set_float(npc,EV_FL_animtime,2.0)
			entity_set_float(npc,EV_FL_framerate,1.0)
			entity_set_int(npc,EV_INT_sequence,1)	
	
			entity_set_float(npc,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
	
			drop_to_floor(npc)
			
			menu_display(id,menu)
			return PLUGIN_CONTINUE

  • +
  • -
  • 0

#2 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.05.2011 12:00

przy tworzeniu możesz dodać np. gCount ++; i przy kolejnym stawianiu if(gCount > 0) { /* mozesz raz postawic byt */ }

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#3 sztandi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 22.05.2011 12:17

no tak jak napisal funfel
albo
new bool:npc[33];

w funkcji tworzenia bytu na koncu dajesz true
npc[id] = true

i robisz
if (npc[id] == false) {
//KOD
}

A na koncu rundy albo na poczatku resetujesz boola

npc[id] = false;


#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.05.2011 14:29

no ale przez count można zwiększyć ilość bytów :D

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 Svizz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 22.05.2011 14:32

Ja będę to robił z zapisem na sql. Koniecznie chce użyć wyszukiwania bytu, nie jakieś zmienne (chcę mieć jak najmniej danych do zapisania). Wiem, że ta funkcja działa, tylko nie wiem czy dobrze jej użyłem.
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.05.2011 16:30

nie while tyllko if i nie id bytu tylko -1
if(find_ent_by_class(-1,"npc_a")){
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Svizz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 22.05.2011 17:25

dzięki, takie cos bylo podane na alliedmodders, myslalem ze dobrze :)
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.05.2011 17:33

może było do szukania kilku, Ty chcesz sprawdzić czy istnieje, więc wystarczy if
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych