Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pluginy w pluginie + model


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Voodoo. Master

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 21.05.2011 19:49

No więc:

- Mam parę pluginów... Chcę je złożyć w jeden cały, tzn. zrobić z tego taki jakby mod.

Czy wystarczy ze wszystkich pluginów, skopiować plik .sma i dać do do jednego .sma i potem skompilować?





- Oraz model pokeballa ;] Tylko żeby było " v_ " np. "v_ak47". Chodzi mi o ten plik "v_", chyba wiecie o co chodzi ;]

Szukałem tego modelu i za *... nie mogłem go znaleźć...
Już mam model ;]

Użytkownik Voodoo. Master edytował ten post 21.05.2011 22:47

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Daj Dołączona grafika

Pomogłeś? Dam Dołączona grafika


#2 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 23.05.2011 14:13

Czy wystarczy ze wszystkich pluginów, skopiować plik .sma i dać do do jednego .sma i potem skompilować?

tak, tylko plugin_init musisz złączyć w jedno ze wszystkich pluginów, tylko bez autora, nazwy pluginy itd.
i żeby nie było takich samych funkcji odpowiadających za inne rzeczy, ogólnie to nie jest dobry pomysł, bo uzyskasz to samo, co masz z kilku plug-inów, a nic nie zyskasz
  • +
  • -
  • 1

#3 Voodoo. Master

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.05.2011 16:04

No wiesz... jak chcę zrobić moda ;P... To to się może przydać. Ponieważ jestem słaby a scriptingu, ale domyślam się, że muszę wszędzie pousuwać "#define Autor" (czy coś takiego). I uważać żeby nie powtarzały się takie same opcje, czyli

#define "coś" i #define "coś"

tak? Jakby jeszcze mógł ktoś podpowiedzieć mi dokładniej, czego nie robić. Oczywiście stawiam +. Kolega powyżej już dostaje ;P

Użytkownik Voodoo. Master edytował ten post 23.05.2011 16:09

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Daj Dołączona grafika

Pomogłeś? Dam Dołączona grafika


#4 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.05.2011 20:52

To wszystko zależy od pluginów.
Jeżeli są bardzo rozbudowane to mogą się "nakładać" - np. funkcje te same, wykluczające inne.
Przy większych pluginach nie wystarczy zrobić wspólny plugin_init.

Co do autorów. Najlepiej zachować w komentarzu z jakich pluginów i czyjego autorstwa twój został poskładany.
  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych