Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Poradnik od dodawania niewidzialności do klas?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 16:44

Jest jakiś poradnik pokazujący jak, gdzie i co wkleić by dana klasa była niewidzialna?
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#2 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 21.05.2011 16:45

Daj tu klase to Ci zrobie ;]
  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)


#3 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 16:48

Masz:
Załączony plik  codclass_tajnyagent.sma   1,1 KB  16 Ilość pobrań
  codclass_tajnyagent.amxx
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 21.05.2011 16:51

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Tajny Agent";
new const opis[] = "Cichy bieg i 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z noża, niewidzilany";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE>> ;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5)
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 21.05.2011 16:55

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 16:58

Nie kompiluje się:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_tajnyagent.sma(12) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_tajnyagent.sma(12 -- 13) : error 008: must be a constant expression; assumed zero

2 Errors.
Could not locate output file codclass_tajnyagent.amxx (compile failed).

Użytkownik DarkMatrix975 edytował ten post 21.05.2011 17:06

  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 21.05.2011 20:11

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Tajny Agent";
new const opis[] = "Cichy bieg i 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z noża, niewidzilany";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#7 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.05.2011 19:35

Kompiluje się thx + leci
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#8 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 22.05.2011 20:08

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;



Tam gdzie masz 5 to tam zmieniasz widoczność 5% z 255.
Czyli teraz jej nie widać wcale praktycznie

#9 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.05.2011 20:23

Dobrze jest kompiluje się problem jest rozwiązany to samo jest tam
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych