Witam, jak zrobić aby dana klasa była dostępna np. od 100 lvl na innej klasie np. Snajper.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
KLasa cod od lvl na innej klasie
Temat rozp. ViHuRa, 21.05.2011 14:37
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.05.2011 14:37
Centrum-Gier.com
#2
Napisano 21.05.2011 14:50
Masz
if(item == Twoja_Klasa && poziom_gracza[id] < LEVEL)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Ta klasa jest dostepna od LEVEL lvl.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#3
Napisano 21.05.2011 14:52
Tak się chyba nie da. Można jednak to obejść i zrobić inaczej: w *.sma klasy można dać if sprawdzający jaki gracz ma lvl, jeżeli ma <100 to ma przykładowo 1/2 z awp, a jeżeli ma >100 to ma 150% dmg z awp... Przynajmniej ja tak to zrobiłem
#4
Napisano 21.05.2011 15:13
Jeśli posiadasz Nowego Cod Moda to użyj:
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 50;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
Użytkownik GerO edytował ten post 21.05.2011 15:13
#6
Napisano 21.05.2011 19:27
Dobra dałem +, ale chodziło mi o to aby klasa była dostępna od pewnego poziomu innej klasy. Czyli nie wszystkich.
Np:
50 lvl snajpera upoważnia do gry rambo, a 50 lvl komandosa nie upoważnia do gry rambo
Dodano 24 maj 2011 - 08:17:
ref
Np:
50 lvl snajpera upoważnia do gry rambo, a 50 lvl komandosa nie upoważnia do gry rambo
Dodano 24 maj 2011 - 08:17:
ref
Centrum-Gier.com
#7
Napisano 24.05.2011 13:58
całkowita edycja klas wszystkich moim zdaniem badz napisanie pluginu jakiegoś
Użytkownik WarRIorS edytował ten post 24.05.2011 13:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych