Jak zrobic zeby lustrzane pociski byly dla klasy i ze szansa na odbicie wynosiła 1/7 ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Lustrzany pocisk - jak dla klasy ?
Temat rozp. Aard, 21.05.2011 14:24
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.05.2011 14:24
#2
Napisano 21.05.2011 15:17
sproboj tak.
Znajdz:
potem pod spodem ustaw:
Znajdz:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
potem pod spodem ustaw:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0 || (player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,7)==1) || random_num(0,lustrzany_pocisk_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0) lustrzany_pocisk[hit]--
else if(lustrzany_pocisk_left[hit]>0)lustrzany_pocisk_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)
#3
Napisano 21.05.2011 15:28
czemu to:sproboj tak.
Znajdz:if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
potem pod spodem ustaw:if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0 || (player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,7)==1) || random_num(0,lustrzany_pocisk_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
{
if(after_bullet[id]>0)
{
if(lustrzany_pocisk[hit]>0) lustrzany_pocisk[hit]--
else if(lustrzany_pocisk_left[hit]>0)lustrzany_pocisk_left[hit]--
after_bullet[id]--
}
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)zmieniasz na:
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 7)??
to starczy:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || (player_class[hit]==Twoja_Klasa && random_num(0,x)==1 || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,x) ustawiasz prawdopodobienstwo { if(after_bullet[id]>0) { if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]-- else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]-- after_bullet[id]-- } set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
#4
Napisano 21.05.2011 15:29
sposobem angela nie dziala, kariio lustrzana kamizelka (ja tak mam) odbija pocisk i jak np. koles trafil mnie w heda to sie odbije i jego trafi i zada mu np. 120 dmg ...
Użytkownik Aard edytował ten post 21.05.2011 15:31
#5
Napisano 21.05.2011 17:19
No to pokaż kod ?
#6
Napisano 21.05.2011 17:25
proszę bardzo ...
Dodano 24 maj 2011 - 14:14:
refresh
Dodano 24 maj 2011 - 15:32:
refresh
Dodano 24 maj 2011 - 14:14:
refresh
Dodano 24 maj 2011 - 15:32:
refresh
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych