Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywołanie funkcji za pomocą jakiegoś timera.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 20.05.2011 19:57

Witam mam pytanie czego zastosować aby utrzymać czas pomimo zmiany mapy itp?
Chodzi mi dokładniej o coś takiego mapa trwa 25minut
A potrzebuje coś takiego.
Wywołuje funkcje czasową 40minut po 40 minutach przechodzi mi do wybranego id z timera.
Wiem że set_task będzie obciążać serwer oraz po zmianie mapy nie zadziała?
Czy ktoś mi poradzi jak na to zaradzić?
Aby funkcja była wykonywalna mimo zmiany mapy itp.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.05.2011 20:08

Wykryć że od jakiejś chwili upłynęło już 40 minut możesz przez porównanie unixowego czasu (jednostką jest sekunda)
get_systime()

start ->a = get_systime()
czy stop ? -> b = get_systime(), prawda jeśli b-a >= 40minut (>= 40*60)

a możesz zapisać w pliku, a potem sprawdzać taskiem co minutę czy już b spełnia warunek, wtedy wysłać id do pluginu
  • +
  • -
  • 0

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 21.05.2011 08:20

Czyli będzie to działało pomimo zmian map ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 21.05.2011 13:06

oczywiście że nie bo po zmianie mapy wszystkie zmienne są zatracane. najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku będzie zapisanie czasu do piku i wczytywanie go przy inicjalizacji pluginu.
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.05.2011 14:52

oczywiście to co napisał knopers nie zadziała, musisz to zapisać w pliku
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.05.2011 15:05

hmm do pliku albo mozesz do cvara sprobowac zapisac i odczytywac z cvara xD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 21.05.2011 15:11

oczywiście to co napisał knopers nie zadziała, musisz to zapisać w pliku

Przecież to napisałem w moim poście xD
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.05.2011 15:26

@offtop zrobiłem dokładnie to samo co Ty Knopers, przeczytaj ten temat od początku i zobaczysz

@top ma to być jedno zadanie na 40minut czy chciałbyś ustawić ich wiele i na rożne czasy?
  • +
  • -
  • 0

#9 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 21.05.2011 16:40

Robię taki odmienny quest system i chciał bym zrobić kilka misi na czas więc interesuje mnie ogólnie zapis na różną ilość czasu.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.05.2011 17:48

sprobuj string do cvara zapisac a potem go podzielic nie wiem czy zadziala nigdy nie robilem takiego czegos ale jesli nie to zostaje ci to o czym byla mowa wyzej :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.05.2011 19:44

Rozwiązanie oparte o plik i tablice dynamiczne :) enjoy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#12 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 21.05.2011 21:12

Dziękuje R3X + dla ciebie.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych