{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}linijki które mówią o premium ale "amxx.pl/kompiator" wywalił błędy [klasa ninja]:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_ninjaprem.sma(35) : warning 217: loose indentation codclass_ninjaprem.sma(43) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_ninjaprem.sma(43) : error 004: function "cod_class_disabled" is not implemented codclass_ninjaprem.sma(50) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_ninjaprem.sma(50) : error 017: undefined symbol "TakeDamage" codclass_ninjaprem.sma(50) : error 017: undefined symbol "idinflictor" codclass_ninjaprem.sma(50) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 6 Errors.
A to sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Ninja(PREMIUM)";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona dla www.amxx.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
Powiecie co źle robię??
Prosił bym (jak komuś się nudzi) aby zrobił mi ktoś premium klasy:
-ninja
-amadeusz
-worm (to chyba jest prem. ale jak by co to wstawiam)
-replicant
-taktyk
-speedhacker
I żeby w nazwach było napisane PREMIUM


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








