Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić klasę premium [Nowy CoD]szybka zmiana klasy na premium.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaVoR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:InoWroCłaW
Offline

Napisano 19.05.2011 14:19

witam! Chciał bym zrobić klasę amadeusz, ninja, replikant, i kilka innych klas. Próbowałem skopiować z admirala
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}

linijki które mówią o premium ale "amxx.pl/kompiator" wywalił błędy [klasa ninja]:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_ninjaprem.sma(35) : warning 217: loose indentation
codclass_ninjaprem.sma(43) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_ninjaprem.sma(43) : error 004: function "cod_class_disabled" is not implemented
codclass_ninjaprem.sma(50) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_ninjaprem.sma(50) : error 017: undefined symbol "TakeDamage"
codclass_ninjaprem.sma(50) : error 017: undefined symbol "idinflictor"
codclass_ninjaprem.sma(50) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.

A to sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja(PREMIUM)";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona dla www.amxx.pl.", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
}


public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

Powiecie co źle robię??

Prosił bym (jak komuś się nudzi) aby zrobił mi ktoś premium klasy:
-ninja
-amadeusz
-worm (to chyba jest prem. ale jak by co to wstawiam)
-replicant
-taktyk
-speedhacker

I żeby w nazwach było napisane PREMIUM
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.05.2011 20:12

Może to pomoże: [CoD Nowy] [CodMOd(nowy)]Dodawanie klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 19.05.2011 20:34

Replicanta nie zrobisz premium, bo Peyote nie dał *.sma do downloadu. Wgraj ten plugin na serw i sprawdź czy będzie premium.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RPK. Shark"

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H //Tu mozesz zmienic sobie flage.

public cod_class_changed(id, klasa)
{
if(klasa == cod_get_classid("Replicant") && !(get_user_flags(id) & FLAGA))
{
client_print(id, print_chat, "[Replicant] Nie masz uprawnien, aby korzystac z klasy premium.");
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 19.05.2011 20:36

  • +
  • -
  • 0

#4 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 19.05.2011 21:05


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja(PREMIUM)";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona dla www.amxx.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


I będzie działać :) Dałeś o 1 klamrę za dużo.
  • +
  • -
  • 0

#5 JaVoR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:InoWroCłaW
Offline

Napisano 20.05.2011 15:40

{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona dla www.amxx.pl.", nazwa);
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        {
                ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
                return COD_STOP;
        }

^^ taki kod do każdej klasy??

Dodano 20 maj 2011 - 16:04:
Ajj. Na pewno nie tak jak "up" bo to jest to samo co w 1 poście. Tylko się pytam czy ten górny czy dolny nawias usunąć
  • +
  • -
  • 0

#6 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 23.05.2011 17:11

Po pierwsze nie polecam tego Cod Moda. Polowa perkow nie dziala. Polecam CodMod by sajjuk tam latwo bedziesz mogl edytowac klasy premium i podst. klasy
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych