Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Host_Error Client 58 - błąd pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 190
Profesjonalista

  • Postów:437
Offline

Napisano 18.05.2011 22:05

Witam. Po wgraniu na serwer pluginu, niektórym graczom wyskakuje błąd "Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 58"
Kod źródłowy tego pluginu wygląda tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu Interpu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SeeK"

new i;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    set_task(10.0, "gracze")
}

public gracze()
{
	
	for(i = 1; i < 33; ++i)
	{
		new id = i
		if(!is_user_bot(id) && is_user_connected(id))
		{
			query_client_cvar(id, "ex_interp", "sprawdzanie");
		}
	}
	set_task(10.0, "gracze")
}

public sprawdzanie(id, const cvar[], const value[])
{
	new Float:interp = str_to_float(value)
	if(interp != 0.01 && interp != 0.02 && interp != 0.03)
	{
		menu(id)
	}
}

public menu(id)
{
	new Menu=menu_create("Wybierz ustawienia interpu","cbMyMenu");
	
	menu_additem(Menu,"ex_interp 0.01");
	menu_additem(Menu,"ex_interp 0.02");
	menu_additem(Menu,"ex_interp 0.03");
	
	menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
	
	menu_display(id, Menu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
	
public cbMyMenu(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			client_cmd(id, "ex_interp 0.01");
		}
		case 1:{
			client_cmd(id, "ex_interp 0.02");
		}
		case 2:{
			client_cmd(id, "ex_interp 0.03");
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Czy jest w nim coś nie tak?

EDIT: Doczytałem, że komenda "query_client_cvar" crashuje non-steam, więc działa tylko na steamie. Dlatego teraz pytanie, czy jest jakaś inna komenda która pobierała by interp danego gracza?

Użytkownik SeeK edytował ten post 18.05.2011 22:25

  • +
  • -
  • 0

http://sklep-sms.pl - sklep do gry Counter-Strike w którym dokonuje się zakupów bez wychodzenia z serwera!

 

Planeta-Skilla.pl - Zapraszam!  :)


#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 19.05.2011 06:45

Nie pobierzesz interpu u gracza NS, mozesz jedynie go wymusic.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych