Kod źródłowy tego pluginu wygląda tak
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Menu Interpu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "SeeK" new i; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(10.0, "gracze") } public gracze() { for(i = 1; i < 33; ++i) { new id = i if(!is_user_bot(id) && is_user_connected(id)) { query_client_cvar(id, "ex_interp", "sprawdzanie"); } } set_task(10.0, "gracze") } public sprawdzanie(id, const cvar[], const value[]) { new Float:interp = str_to_float(value) if(interp != 0.01 && interp != 0.02 && interp != 0.03) { menu(id) } } public menu(id) { new Menu=menu_create("Wybierz ustawienia interpu","cbMyMenu"); menu_additem(Menu,"ex_interp 0.01"); menu_additem(Menu,"ex_interp 0.02"); menu_additem(Menu,"ex_interp 0.03"); menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER) menu_display(id, Menu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "ex_interp 0.01"); } case 1:{ client_cmd(id, "ex_interp 0.02"); } case 2:{ client_cmd(id, "ex_interp 0.03"); } } return PLUGIN_HANDLED; }
Czy jest w nim coś nie tak?
EDIT: Doczytałem, że komenda "query_client_cvar" crashuje non-steam, więc działa tylko na steamie. Dlatego teraz pytanie, czy jest jakaś inna komenda która pobierała by interp danego gracza?
Użytkownik SeeK edytował ten post 18.05.2011 22:25