Kod źródłowy tego pluginu wygląda tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu Interpu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SeeK"
new i;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(10.0, "gracze")
}
public gracze()
{
for(i = 1; i < 33; ++i)
{
new id = i
if(!is_user_bot(id) && is_user_connected(id))
{
query_client_cvar(id, "ex_interp", "sprawdzanie");
}
}
set_task(10.0, "gracze")
}
public sprawdzanie(id, const cvar[], const value[])
{
new Float:interp = str_to_float(value)
if(interp != 0.01 && interp != 0.02 && interp != 0.03)
{
menu(id)
}
}
public menu(id)
{
new Menu=menu_create("Wybierz ustawienia interpu","cbMyMenu");
menu_additem(Menu,"ex_interp 0.01");
menu_additem(Menu,"ex_interp 0.02");
menu_additem(Menu,"ex_interp 0.03");
menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
menu_display(id, Menu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01");
}
case 1:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.02");
}
case 2:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.03");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Czy jest w nim coś nie tak?
EDIT: Doczytałem, że komenda "query_client_cvar" crashuje non-steam, więc działa tylko na steamie. Dlatego teraz pytanie, czy jest jakaś inna komenda która pobierała by interp danego gracza?
Użytkownik SeeK edytował ten post 18.05.2011 22:25


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









