Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam pluginu respawn na DR


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 maniek1515

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 17.05.2011 08:01

Witam. Mam serwer DR+DM. Mam automatyczny respawn, ale gdy np. jest połowa rundy a jakiś gracz dojdzie musi czekać, ąz ta runda się skończy a niewiadomo kiedy to będzie i musi wpisywać /respawn. Ja szukam takiego pluginu, że nie będzie musiał tego wpisywać i od razu gdy wejdzie na serwer może grać. Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 19.05.2011 15:25

daj tamten plugin co masz że respi ale nie jak ktos wejdzie to zrobie ze samo wpisze mu w konsole say /respawn :)
  • +
  • -
  • 0

#3 maniek1515

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 19.05.2011 15:32

/* AMXX Mod script.

*

* (c) Copyright 2004, developed by Geesu

* This file is provided as is (no warranties). 

*

* Changelog

* 1.1:

*   Added /respawn command to spawn a player if they're dead

*   Added a public cvar

* 1.0: 

*	Pistols are now given to players when they respawn

*	sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map

*	sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin

*/



new const VERSION[] =	"1.1"



#include <amxmodx>

#include <fun>

#include <cstrike>



#define DISABLE_CS 0



// team ids 

#define UNASSIGNED 0 

#define TS 1 

#define CTS 2 

#define AUTO_TEAM 5 



new bool:g_PistolsDisabled = false



public plugin_init(){



	register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")



	register_event("DeathMsg","on_Death","a")

	

	register_cvar("sv_checkpistols", "1")

	register_cvar("sv_respawn", "1")

	register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)



	register_clcmd("say","on_Chat")

	register_clcmd("say_team","on_Chat")

}



public on_Chat(id)

{

	if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )

	{

		client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")

		return PLUGIN_CONTINUE

	}



	new szSaid[32]

	read_args(szSaid, 31) 



	if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))

	{

		spawn_func(id)

	}

}



public check_pistols()

{

	/* Determine if we should give players a pistol or not */

	if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )

	{

		set_task(1.0, "check_pistols")

		new mapname[32]

		get_mapname(mapname,31) 

		if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )

				g_PistolsDisabled = true

	}

}



public spawn_func(id)

{

	new parm[1]

	parm[0]=id

	

	/* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */

	set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)

	set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)



	/* Then give them a suit and a knife */

	set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)

}



public on_Death()

{

	if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )

		return PLUGIN_CONTINUE

	

	new victim_id = read_data(2)

	

	spawn_func( victim_id )



	return PLUGIN_CONTINUE

}



public player_giveitems(parm[1])

{

	new id = parm[0]



	give_item(id, "item_suit")

	give_item(id, "weapon_knife")



	/* Determines if a players should be given a pistol */

	if ( !g_PistolsDisabled )

	{

		new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false 

		get_user_weapons(id,wpnList,number)

		

		/* Determine if the player already has a pistol */

		for (new i = 0;i < number;i++)

		{ 

			if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18) 

				foundGlock = true 

			if (wpnList[i] == CSW_USP) 

				foundUSP = true 

		}

		

		/* Give a T his/her pistol */

		if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )

		{

				give_item(id,"weapon_glock18")

				give_item(id,"ammo_9mm")

				give_item(id,"ammo_9mm")

		}

		/* Give a CT his/her pistol */

		else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )

		{

				give_item(id,"weapon_usp")

				give_item(id,"ammo_45acp")

				give_item(id,"ammo_45acp")

		}

	}



	return PLUGIN_CONTINUE

}



public player_spawn(parm[1])

{

	spawn(parm[0])

}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 tak se biegam

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:68
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 20.05.2011 20:10

proszę.
Auto Spawn - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych