Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytania o CurWeapon:/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 16.05.2011 20:21

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=2")


a

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")


czemu w poradnikach do diablo jest to drugie, a w diablo zmodyfikowanym ma to pierwsze? Co to jest read_data(1) [za co odpowiada] i czy ma różnice że równa się jeden a 2?

Użytkownik FreZZy edytował ten post 16.05.2011 20:24


#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 16.05.2011 22:31

Według wiki to informacja czy broń jest aktywna. Ogólnie drugie jest jak najbardziej poprawne, natomiast pierwsze nie wiem bo nigdy nie testowałem co tak naprawdę wysyła CurWeapon, jak potrzebujesz się dowiedzieć to usuń ostatni warunek i wypisuj pierwszy parametr.
  • +
  • -
  • 0

#3 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 17.05.2011 17:35

jak potrzebujesz się dowiedzieć to usuń ostatni warunek i wypisuj pierwszy parametr.


czyli konkretniej?

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 17.05.2011 20:12

Coś w stylu:
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#5 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.05.2011 14:11

to rozumiem ale pytanie miało być: jak mi to ma pomóc?

Wiem że drugie jest "jak najbardziej poprawne" ale chce wiedzieć co to oznacza

#6 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 18.05.2011 16:00

Tak że odpowie na zadane przez Ciebie pytanie "Co to jest read_data(1) [za co odpowiada]", wrzuć taki plugin na serwer, pobiegaj, pozmieniaj bronie, postrzelaj i się dowiesz kiedy wysyłana jest jaka wartość. A co do "drugie jest jak najbardziej poprawne", oznacza że drugie jest z pewnością poprawne - CurWeapon w pierwszej zmiennej wysyła wyłącznie 0 i 1 więc sprawdzanie czy wysyła 2 nie ma sensu.
  • +
  • -
  • 0

#7 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.05.2011 16:38

wiem czemu drugie jest jak najbardziej poprawne i pytanie miało wydźwięk nie czemu jest poprawne, tylko czemu akurat 1=1 jes ok

nie mam czasu, wolnego serwera, anie chęci żeby się w to bawić, dlatego npisałem tutaj

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.05.2011 06:59

a na new game nie można testować ? na podbotach

musisz sam to sprawdzić
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych