Ja mam problem gdy wgram tego DiabloMoDa działa /klasa itp ale po jakimś czasie gdy chce wejsc do druzyny lag i zmienia sie mapa na de_dust2 o co kaman?
Raczej nie wina diablo.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.06.2011 20:04
Ja mam problem gdy wgram tego DiabloMoDa działa /klasa itp ale po jakimś czasie gdy chce wejsc do druzyny lag i zmienia sie mapa na de_dust2 o co kaman?
Napisano 19.06.2011 08:38
Warning: Unable to open sound/misc/kenny1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/cracker1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/shot1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/revenge1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/nam1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/kickass1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/comeagain.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/awwcrap2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/awwman.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/woohoo2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/dohoo.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/dohnuts.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh3.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh4.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh5.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh7.wav for transfer
Napisano 19.06.2011 09:40
Warning: Unable to open sound/misc/kenny1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/cracker1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/shot1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/revenge1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/nam1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/kickass1.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/comeagain.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/awwcrap2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/awwman.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/woohoo2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/dohoo.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/dohnuts.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh3.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh4.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh5.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/doh7.wav for transfer
Mógłbyś podesłać te dzwięki?
Użytkownik eRBeKa# edytował ten post 19.06.2011 09:42
Napisano 19.06.2011 16:35
public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!naswietlony[id]) { new render = 255 if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 0 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mnich) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 200 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mefisto) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 150 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) { if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75) if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16) if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 ) if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) } else if(invisible_cast[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10) } else if(niewidka[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20) } else { render = 255 if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id] set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } } else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4) } }
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
Napisano 19.06.2011 22:56
Napisano 20.06.2011 12:44
Napisano 20.06.2011 13:15
Napisano 22.06.2011 14:50
Napisano 16.07.2011 15:22
Napisano 16.07.2011 15:52
Użytkownik Oresk edytował ten post 16.07.2011 15:53
Napisano 16.07.2011 16:11
Napisano 16.07.2011 16:24
diablo_xpbonus 40 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7) diablo_xpbonus2 100 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75) diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp 20 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
Napisano 16.07.2011 16:29
Napisano 16.07.2011 17:16
Napisano 16.07.2011 18:36
Napisano 16.07.2011 19:21
Napisano 19.07.2011 16:18
Napisano 24.07.2011 18:51
Mod
Szukam Osoby która stworzy Mi Paczkę DiabloMod na zamówienie według moich upodobańPaczka DiabloMod do Counter Strike 1.6 Napisany przez StopaNaGaz, 10.06.2018 mod, counter strike 1.6 i 2 więcej |
|
||||
Diablo Mod 5.9l Gildie PytanieNapisany przez Lizka, 22.12.2016 diablo mod 5.9l gildie pytani i 5 więcej |
|
||||
|
Mod
Przerobienie / Stworzenie NewDiabloModNapisany przez Blagom, 22.07.2016 mod, diablo, newdiablomod i 6 więcej |
|
|||
|
[KOSZ] Monster modjak zrobić żeby wypadały z tego itemy Napisany przez Sq0w3r, 08.02.2015 monstermod, diablomod |
|
|||
Edycja Moda
Zlecenie Edycji vDiablo Mod 5,9lNapisany przez STYLOWE, 07.01.2015 edycja moda, diablomod, mod i 3 więcej |
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych