Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gungame i problem..


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2011 00:32

Witam, mam problem.

Otóż chodzi o taki plugin:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Vote GunGame"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Jaol"

new choice[2]
new cvar, g_time, w_time, h_time


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar = register_cvar("vote", "1")
g_time = register_cvar("vote_time", "12")
w_time = register_cvar("vote_wait", "10")
h_time = register_cvar("vote_hold", "10")
register_menucmd(register_menuid("menu_1"),(1<<0)|(1<<1),"licz_glosy")
new Float:votetime = get_pcvar_float(g_time)
set_task(votetime,"votemod")

set_task(10.0, "start");
}

public start()
{
votemod()
}

public votemod()
{
if (get_pcvar_num(cvar) == 1)
{
new hold = get_pcvar_num(h_time)
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "\yGramy tryb GunGame?^n^n\r1.\w Tak^n\r2.\w Nie", hold, "menu_1")
new Float:timer = get_pcvar_float(w_time)
set_task(timer,"sprawdz_glosy")
choice[0] = 0
choice[1] = 0
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public licz_glosy(id,key)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
new co[8] = "Tak"
if (key == 1) co = "Nie"
client_print(0,print_chat,"* %s zaglosowal na %s", name, co)
++choice[key]
return PLUGIN_HANDLED
}

public sprawdz_glosy(id)
{
if (choice[0] >= choice[1])
{
client_print(0,print_chat,"* Tryb GunGame zostanie wlaczony w ciagu 3 sekund..",choice[0],choice[1])
set_task(3.0, "on");
}
else
{
client_print(0,print_chat,"* Niestety, gramy normalnie na tej mapie",choice[1],choice[0])
set_cvar_string("gg_enabled","0")
set_cvar_string("vote","0")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public on()
{
client_print(0,print_chat,"* Tryb GunGame wlaczony!",choice[0],choice[1])
server_cmd("sv_restartround 1")
set_cvar_string("gg_enabled","1")
}


I nie działa gg_enabled 1...
A tak to wszystko działa. W dodatku jakiś dziwny jeszcze błąd, bo 2x razy robi tutaj vote.
Jak po prostu zrobić, aby robiło vote i po vocie włączał się plugin?

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 16.05.2011 00:33


#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 16.05.2011 00:49

Hmm.. A sproboj tak:
public on()
{
client_print(0,print_chat,"* Tryb GunGame wlaczony!",choice[0],choice[1])
set_cvar_string("gg_enabled","1")
set_task(1.0, "reset")
}
public reset()
{
server_cmd("sv_restartround 1")
}

  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2011 17:07

Dalej nie działa :F

Dodano 16 maj 2011 - 17:32:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Vote GunGame"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nesty"

new choice[2]
new cvar, g_time, w_time, h_time


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar = register_cvar("vote", "1")
g_time = register_cvar("vote_time", "12")
w_time = register_cvar("vote_wait", "10")
h_time = register_cvar("vote_hold", "10")
register_menucmd(register_menuid("menu_1"),(1<<0)|(1<<1),"licz_glosy")
new Float:votetime = get_pcvar_float(g_time)
set_task(votetime,"votemod")
client_cmd(0,"amx_pausecfg stop gungame.amxx")
set_task(60.0, "start");
}

public start()
{
votemod()
}

public votemod()
{
if (get_pcvar_num(cvar) == 1)
{
new hold = get_pcvar_num(h_time)
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "\yGramy tryb GunGame?^n^n\r1.\w Tak^n\r2.\w Nie", hold, "menu_1")
new Float:timer = get_pcvar_float(w_time)
set_task(timer,"sprawdz_glosy")
choice[0] = 0
choice[1] = 0
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public licz_glosy(id,key)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
new co[8] = "Tak"
if (key == 1) co = "Nie"
client_print(0,print_chat,"* %s zaglosowal na %s", name, co)
++choice[key]
return PLUGIN_HANDLED
}

public sprawdz_glosy(id)
{
if (choice[0] >= choice[1])
{
client_print(0,print_chat,"* Tryb GunGame zostanie wlaczony w ciagu 3 sekund..",choice[0],choice[1])
set_task(3.0, "on");
}
else
{
client_print(0,print_chat,"* Niestety, gramy normalnie na tej mapie",choice[1],choice[0])
client_cmd(0,"amx_pausecfg stop gungame.amxx")
cvar = false;
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public on()
{
client_print(0,print_chat,"* Tryb GunGame wlaczony!",choice[0],choice[1])
client_cmd(0,"amx_pausecfg enable gungame.amxx")
set_task(1.0, "reset")
cvar = false;
}
public reset()
{
server_cmd("sv_restartround 1")
}


Mam coś takiego. I mam problem, bo pisze mi że plugin nie może być zapauzowany ani odpauzowany... Działa, ale ... No pisze takie coś.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych