Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ZM]Zombie dla Vip


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 adi315

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 15.05.2011 14:07

Mam pytanie.
Jak dodać do pluginu klasy żeby mógł ją wybrać tylko vip??

Znalazłem kilka tematów ale żaden mi nie pomógł. Każdy mógł wybrać tą klasę.
Prosiłbym o przerobienie tej jednej klasy na obojętnie którą flagę (chyba zmienić nie trudno) a reszte zrobie zam według tego przykładu.
Z góry dzięki.

/*
			[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie
				( special Zombie class )
					by Fry!
					
					
	Description :
			
			AI zombie in full name ( Advanced Invisible ) have ability when you duck you will be invisible.
			Zombie has a weird feature when you will duck you will breathe out some sounds. Invisible can change by cvar.
	
	
	Cvars :
	
			zp_ai_zombie_invisibility "0"	- Amount of invisibility (0 max invisible - 255 max visible)
	
	
	Changelog :
	
			16/06/2009 - v1.0 - First release
			28/06/2009 - v1.0.5 - removed if player is connected or disconnected, dropped death event, fixed minor bug, removed player flag if he is on ground, optimized code.
			12/07/2009 - v1.0.8 - changing else instead of if in second flag check, removed stock, added 2 sounds while zombie is ducking to know if he is near you.
*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie"
#define VERSION "1.0.8"
#define AUTHOR "Fry!"

new const zclass_name[] = "Niewidzialny"
new const zclass_info[] = "Kiedy kucnie jest niewidzialny"
new const zclass_model[] = "niewidzialny"
new const zclass_clawmodel[] = "noz.mdl"
const zclass_health = 1500
const zclass_speed = 190
const Float:zclass_gravity = 1.0
const Float:zclass_knockback = 1.35

new const zombie_idle_sound1[] = "zombie_plague/zombie_moan.wav"
new const zombie_idle_sound2[] = "zombie_plague/zombie_breathing.wav" 

new zisA, zisB
new g_zclass_ai_zombie, g_ai_zombie_invisible

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_cvar("zp_zclass_advanced_invisble_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
	
	g_ai_zombie_invisible = register_cvar("zp_ai_zombie_invisibility", "0")
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fm_PlayerPreThink")
}

public plugin_precache()
{
	g_zclass_ai_zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

	zisA = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound1)
	zisB = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound2)
}

public zp_user_infected_post(player, infector)
{
	if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_ai_zombie)
	{
		if ((pev(player, pev_flags) & FL_DUCKING))
		{
			set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
			set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
			set_pev(player, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fm_PlayerPreThink(id)
{
	if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
		return FMRES_IGNORED
		
	if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ai_zombie)
		return FMRES_IGNORED
	
	if (!(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING))
	{
		set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone)
		set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal)
		set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)
		
		new iRandomNum = random_num(zisA, zisB)
		
		if (iRandomNum == zisA)
		{
			emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
		
		else if (iRandomNum == zisB)
		{
			emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
		
	else
	{
		set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
		set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
		set_pev(id, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))
	}

	return FMRES_IGNORED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych