[ZM]Zombie dla Vip
adi315
15.05.2011
Mam pytanie.
Jak dodać do pluginu klasy żeby mógł ją wybrać tylko vip??
Znalazłem kilka tematów ale żaden mi nie pomógł. Każdy mógł wybrać tą klasę.
Prosiłbym o przerobienie tej jednej klasy na obojętnie którą flagę (chyba zmienić nie trudno) a reszte zrobie zam według tego przykładu.
Z góry dzięki.
Jak dodać do pluginu klasy żeby mógł ją wybrać tylko vip??
Znalazłem kilka tematów ale żaden mi nie pomógł. Każdy mógł wybrać tą klasę.
Prosiłbym o przerobienie tej jednej klasy na obojętnie którą flagę (chyba zmienić nie trudno) a reszte zrobie zam według tego przykładu.
Z góry dzięki.
/* [ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie ( special Zombie class ) by Fry! Description : AI zombie in full name ( Advanced Invisible ) have ability when you duck you will be invisible. Zombie has a weird feature when you will duck you will breathe out some sounds. Invisible can change by cvar. Cvars : zp_ai_zombie_invisibility "0" - Amount of invisibility (0 max invisible - 255 max visible) Changelog : 16/06/2009 - v1.0 - First release 28/06/2009 - v1.0.5 - removed if player is connected or disconnected, dropped death event, fixed minor bug, removed player flag if he is on ground, optimized code. 12/07/2009 - v1.0.8 - changing else instead of if in second flag check, removed stock, added 2 sounds while zombie is ducking to know if he is near you. */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <zombieplague> #define PLUGIN "[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie" #define VERSION "1.0.8" #define AUTHOR "Fry!" new const zclass_name[] = "Niewidzialny" new const zclass_info[] = "Kiedy kucnie jest niewidzialny" new const zclass_model[] = "niewidzialny" new const zclass_clawmodel[] = "noz.mdl" const zclass_health = 1500 const zclass_speed = 190 const Float:zclass_gravity = 1.0 const Float:zclass_knockback = 1.35 new const zombie_idle_sound1[] = "zombie_plague/zombie_moan.wav" new const zombie_idle_sound2[] = "zombie_plague/zombie_breathing.wav" new zisA, zisB new g_zclass_ai_zombie, g_ai_zombie_invisible public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("zp_zclass_advanced_invisble_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY) g_ai_zombie_invisible = register_cvar("zp_ai_zombie_invisibility", "0") register_forward(FM_PlayerPreThink, "fm_PlayerPreThink") } public plugin_precache() { g_zclass_ai_zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback) zisA = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound1) zisB = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound2) } public zp_user_infected_post(player, infector) { if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_ai_zombie) { if ((pev(player, pev_flags) & FL_DUCKING)) { set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell) set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha) set_pev(player, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible)) } } return PLUGIN_CONTINUE } public fm_PlayerPreThink(id) { if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return FMRES_IGNORED if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ai_zombie) return FMRES_IGNORED if (!(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING)) { set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone) set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal) set_pev(id, pev_renderamt, 255.0) new iRandomNum = random_num(zisA, zisB) if (iRandomNum == zisA) { emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } else if (iRandomNum == zisB) { emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } else { set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell) set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha) set_pev(id, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible)) } return FMRES_IGNORED } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */