Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pewien problem z format textu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 14.05.2011 16:48

Witam, mam pewien problem z kompilacja pluginu po dodaniu formata ;x
Kod:
Wklejka #529198 | Wklej.org

błędy:
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 14.05.2011 17:33

Nawet tak + dodałem klamry ...
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "CoD - Odznaki"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

new Odznaki[33];
new HudObj;
new pcvar_od1, pcvar_od2, pcvar_od3, pcvar_od4, pcvar_od5;
new pcvar_koszt1, pcvar_koszt2, pcvar_koszt3, pcvar_koszt4, pcvar_koszt5;

new od1, od2, od3, od4, od5

new koszt1, koszt2, koszt3, koszt4, koszt5

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink");
HudObj = CreateHudSyncObj();
register_clcmd("say /exp","kup");

pcvar_od1 = register_cvar("odznaki_ile1", "500");
pcvar_od2 = register_cvar("odznaki_ile2", "1000");
pcvar_od3 = register_cvar("odznaki_ile3", "1500");
pcvar_od4 = register_cvar("odznaki_ile4", "2000");
pcvar_od5 = register_cvar("odnzaki_ile5", "3000");

pcvar_koszt1 = register_cvar("odznaki_koszt1", "5");
pcvar_koszt2 = register_cvar("odznaki_koszt2", "10");
pcvar_koszt3 = register_cvar("odznaki_koszt3", "15");
pcvar_koszt4 = register_cvar("odznaki_koszt4", "20");
pcvar_koszt5 = register_cvar("odnzaki_koszt5", "30");

od1 = get_pcvar_num(pcvar_od1)
od2 = get_pcvar_num(pcvar_od2)
od3 = get_pcvar_num(pcvar_od3)
od4 = get_pcvar_num(pcvar_od4)
od5 = get_pcvar_num(pcvar_od5)

koszt1 = get_pcvar_num(pcvar_koszt1)
koszt2 = get_pcvar_num(pcvar_koszt2)
koszt3 = get_pcvar_num(pcvar_koszt3)
koszt4 = get_pcvar_num(pcvar_koszt4)
koszt5 = get_pcvar_num(pcvar_koszt5)

}
public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
Odznaki[attacker] += 1;
}
}
}
public Prethink(id)
{
set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.90, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "[Odznaki : %d]", Odznaki[id])
}
public kup(id)
{
new zrob1[128], zrob2[128], zrob3[128], zrob4[128], zrob5[128];
format(zrob1, charsmax(zrob1), "\yKup %d XP - %d odznak", od1, koszt1);
format(zrob2, charsmax(zrob2), "\yKup %d XP - %d odznak", od2, koszt2);
format(zrob3, charsmax(zrob3), "\yKup %d XP - %d odznak", od3, koszt3);
format(zrob4, charsmax(zrob4), "\yKup %d XP - %d odznak", od4, koszt4);
format(zrob5, charsmax(zrob5), "\yKup %d XP - %d odznak", od5, koszt5);


new menu = menu_create("\d[\Wybierz ilosc XP'a\d]", "Menu_Handle");
menu_additem(menu, zrob1);
menu_additem(menu, zrob2);
menu_additem(menu, zrob3);
menu_additem(menu, zrob4);
menu_additem(menu, zrob5);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
public Menu_Handle(id, menu, item)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);

switch(item)
{
case 0:
{
if(Odznaki[id] < koszt1)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt1
cod_set_user_xp(id, exp + od1)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od1);
}
}
case 1:
{
if(Odznaki[id] < koszt2)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt2
cod_set_user_xp(id, exp + od2)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od2);
}
}
case 2:
{
if(Odznaki[id] < koszt3)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt3
cod_set_user_xp(id, exp + od3)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od3);
}
}
case 3:
{
if(Odznaki[id] < koszt4)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt4
cod_set_user_xp(id, exp + od4)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od4);
}
}
case 4:
{
if(Odznaki[id] < koszt5)
{
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
}
else
{
Odznaki[id]-=koszt5
cod_set_user_xp(id, exp + od5)
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od5);

}
}
}
}

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych