Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc przy menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 13.05.2011 14:10

Witam.
Mam parę pytań dotyczącego menu:

1. Jak zrobić, aby po wciśnięciu w menu "Strefa Kupna" przenosi nas do drugiego menu, a w tym drugim menu będzie do wyboru 1. Kup Admina 2. Kup Vipa

2. Jak zrobić, aby menu było pod klawisz "v" ? Nie chce aby komuś bindowało, tylko aby było.

Proszę o podanie mi w przykładzie lub zrobienie tego już w tym menu podanym w załączniku, wtedy już będę wiedział jak to zrobić, po tym przykładzie. :)

Załączone pliki


Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 14:11

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 13.05.2011 14:24

Bindowanie na komende /bindmenu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"



   public plugin_init ()
{
   	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /menu", "xmenu");
        register_clcmd("say /bindmenu", "bind")
}

public bind(id)
{
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"") 
}
public xmenu(id) 
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie");
		menu_additem(menu, "\rSklep", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wStrefa Kupna", "2", 0);
		menu_additem(menu, "\wWybierz Czapke", "3", 0);
                menu_additem(menu, "\wRangi", "4", 0);
                menu_additem(menu, "\rMenu Expa", "5", 0);
		menu_additem(menu, "\wLista Killerow", "6", 0);
                menu_additem(menu, "\wUciszenie Gracza", "7", 0);
                menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs", "8", 0);
                menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs'2", "9", 0);

		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
		ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu.");
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
	case 1:
	{
		client_cmd(id,"say /drshop")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 2:
	{

		strefa(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 3:
	{
		client_cmd(id,"say /czapki")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 4:
        {
		client_cmd(id,"say /rangi")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 5:
        {
		client_cmd(id,"say /exp")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 6:
        {
		client_cmd(id,"say /top10")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 7:
        {
		client_cmd(id,"say /mute")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
        case 8:
        {
		client_cmd(id,"say /fps")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
        case 9:
        {
client_cmd(id,"say /invis")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
} 
public strefa(id)
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie1");
		menu_additem(menu, "\rCos 1", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wCos 2", "2", 0);

		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
		ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu.");
}

public wybieranie1(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
	case 1:
	{
		
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 2:
	{

		
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 13.05.2011 14:27

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 13.05.2011 16:43

Bindowanie na komende /bindmenu

- o co w tym chodzi?

client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")

- czy to mu nie binduje klawisza? Chodzi mi o to, czy potem po wciśnięciu "v" czy będzie w say "/menu"? Bo tego bym nie chciał.

Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 16:48

  • +
  • -
  • 0

#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 13.05.2011 16:58

Chodzi o to, że po wpisaniu /bindmenu zbinduje grającym menu na V

Czymaj bez:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"



   public plugin_init ()
{
   	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /menu", "xmenu");
}

public xmenu(id) 
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie");
		menu_additem(menu, "\rSklep", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wStrefa Kupna", "2", 0);
		menu_additem(menu, "\wWybierz Czapke", "3", 0);
                menu_additem(menu, "\wRangi", "4", 0);
                menu_additem(menu, "\rMenu Expa", "5", 0);
		menu_additem(menu, "\wLista Killerow", "6", 0);
                menu_additem(menu, "\wUciszenie Gracza", "7", 0);
                menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs", "8", 0);
                menu_additem(menu, "\wPowieksz FPs'2", "9", 0);

		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
		ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu.");
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
	case 1:
	{
		client_cmd(id,"say /drshop")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 2:
	{

		strefa(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 3:
	{
		client_cmd(id,"say /czapki")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 4:
        {
		client_cmd(id,"say /rangi")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 5:
        {
		client_cmd(id,"say /exp")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 6:
        {
		client_cmd(id,"say /top10")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

        case 7:
        {
		client_cmd(id,"say /mute")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
        case 8:
        {
		client_cmd(id,"say /fps")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
        case 9:
        {
client_cmd(id,"say /invis")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
} 
public strefa(id)
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rDeathrun'a:", "wybieranie1");
		menu_additem(menu, "\rCos 1", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wCos 2", "2", 0);

		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
		ColorChat(id,GREEN,"[JustFrags]^x01 Wybrales Menu.");
}

public wybieranie1(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
	case 1:
	{
		
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	case 2:
	{

		
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 13.05.2011 16:58

Bind musi być tylko na komende :)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 13.05.2011 17:04

Z tym bindowaniem mógłbyś zrobić tak jak gadaliśmy na steam spidziu :P
I przy okazji jakbyś sprawdził czy wszystko dobrze to bym był wdzięczny :)

P.S.
Sorry, że w załączniku, ale nie dało się tutaj napisać (Ograniczenie do 200 linijek chyba :D)



@down
Bym napisał, ale dokładnie tego nie rozumiem xD :wstyd:

Załączone pliki


Użytkownik WazzaP edytował ten post 13.05.2011 17:18

  • +
  • -
  • 0

#7 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 13.05.2011 17:16

ehh, skoro ustalasz coś z nim na steam to po co tu piszesz? przynajmiej bys napisał ocb to inny by zrobił
  • +
  • -
  • 0

#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 13.05.2011 17:28

Dobra wysłałem mu kod na steam
myśle ze temat można zamknąć
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych