Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana klasy i ustawień COD moda.Cod mod edytowanie kodu sma , klasy Terminator.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 sabat

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Stemowo
Offline

Napisano 12.05.2011 11:54

Witam chciałbym wiedzieć co robię źle. Korzystam z AMX Mod X Studio i gotowego COD MODA . Chciałbym przerobić w nim kilka rzeczy np. szybkość klasy czy exp. Po zmianie tych wartości kompiluje plugin lecz gdy nadpisuje go na serwerze to serwer go nie czyta może mi ktoś pomóc? . Dodam 2 załączniki w 1załączniku jest COD MOD który śmiga na serwie a 2 to ten po mojej edycji nie działający PONIŻEJ WKLEJĘ TEZ KOD KTÓRY EDYTOWAŁEM(próbowałem zmienić).
Dodatkowo chciałbym żeby działy komendy Admina Admincomends lecz nie posiadam plugins-codmod.ini by "Plik AdminCommands.amxx kopiujemy do folderu plugins i dodajemy go do plugins-codmod.ini" da rade to jakoś ominąć?

KOD przy którym grzebałem:
linijki kodu: 189-194

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, StrzelecWsparcia, LekkiZolnierz, Rebeliant, Terrorysta};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 0.6};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 0, 25, 150};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",

Jak mamy szybkość terrorysty zmieniłem wartość z 0.8 na 0.6 żeby wolno biegał.

linijki kodu 277-281
	
register_cvar("cod_killxp", "100");
register_cvar("cod_bombxp", "100");
register_cvar("cod_hsexp", "200");

odjąłem porostu po jednym zerze by gra była ciekawsza.


linijki kodu 1732-1737
public PokazReklame(id)
{
id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Cod Mod Cs-Maniak zaprasza do gry!");
}

dałem nazwe swojego serwera

Proszę o szybko odpowiedź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 marcin15gn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.05.2011 13:35

plugins-codmod.ini masz w NOWYM COD. [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X

        register_cvar("cod_killxp", "100");
        register_cvar("cod_bombxp", "100");
        register_cvar("cod_hsexp", "200");

Tego nie musisz zmieniać w .sma . To są cvar'y - wklejasz je do amxx.cfg i tam sobie zmieniasz
cod_killxp 100
cod_bombxp 100
cod_hsexp 200
Wtedy nie musisz na nowo kompilować i wrzucać na serwer - zmieniasz cvar, zmieniasz mapkę i już COD działa na nowych ustawieniach.

Co wyświetla Ci amx_plugins przy pozycji cod'a( running?,bad load?)?
  • +
  • -
  • 1

#3 sabat

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Stemowo
Offline

Napisano 12.05.2011 14:22

znaczy jak wchodzę na serwer to nie pojawiają mi się klasy a jak sprawdzam plugin w amxmodmenu to wyskakuje błąd.
A zmieniłem tylko te rzeczy co napisałem wyżej.
  • +
  • -
  • 0

#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.05.2011 18:01

logi ?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 12.05.2011 19:06

Pewnie stara wersja CodModa
Plugin AdminCommands możesz też do plugins.ini to nie ma różnicy czy w plugins-cod czy w normalnym plugins

#6 sabat

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Stemowo
Offline

Napisano 12.05.2011 19:45

Pewnie stara wersja CodModa
Plugin AdminCommands możesz też do plugins.ini to nie ma różnicy czy w plugins-cod czy w normalnym plugins


mi się wydaje że ma bo jak wgrywam do PLUGINS.INI to nie komenda nie działa .

logi będą jutro z rana bo serwer FULL jest.
  • +
  • -
  • 0

#7 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 12.05.2011 20:57

co full serwer ma do logów?
lol ty jesteś nie w temacie
kopiujesz logi i każdy się cieszy gracze nie uciekna
bo admin commands dziala na nowym codzie!

#8 sabat

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Stemowo
Offline

Napisano 13.05.2011 06:27

co full serwer ma do logów?
lol ty jesteś nie w temacie
kopiujesz logi i każdy się cieszy gracze nie uciekna
bo admin commands dziala na nowym codzie!


plugin cod.sma został zmieniony na stary by działały klasy i nie robić problemu z cod modem.
Admin Commands działa prawda ale ja takiego nie mam mam tylko stary + 3klasy bez żadnych ulepszeń. więc jak wgrywasz plugin admin commands po zmienianie mapki wyskakuje że "nie znana komenda" .

LOGI Z PLIKU DODAM W ZAŁĄCZNIKI

LOGI z konsoli
L 05/13/2011 - 00:10:04: World triggered "Round_End"
L 05/13/2011 - 00:10:13: World triggered "Round_Start"
L 05/13/2011 - 00:14:13: Team "TERRORIST" triggered "Hostages_Not_Rescued" (CT "0") (T "25")
L 05/13/2011 - 00:14:13: World triggered "Round_End"
L 05/13/2011 - 00:14:22: [DPROTO]: TryAuthRevEmu: AuthString = '5MQ3RRVH'
L 05/13/2011 - 00:14:22: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 1 [dp_RevEmu]; pClient = 0xb524cdf0
L 05/13/2011 - 00:14:22: "hakalaka<400><STEAM_0:0:1264323754><>" connected, address "81.219.15.4:14229"
L 05/13/2011 - 00:14:22: World triggered "Round_Start"
Dropped hakalaka from server
Reason:  Client sent 'drop'
81.219.15.4:14229:reconnect
L 05/13/2011 - 00:14:34: [DPROTO]: TryAuthRevEmu: AuthString = '5MQ3RRVH'
L 05/13/2011 - 00:14:34: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 1 [dp_RevEmu]; pClient = 0xb524cdf0
L 05/13/2011 - 00:14:34: "hakalaka<401><STEAM_0:0:1264323754><>" connected, address "81.219.15.4:14229"
L 05/13/2011 - 00:14:43: "hakalaka<401><STEAM_0:0:1264323754><>" entered the game
L 05/13/2011 - 00:14:46: "hakalaka<401><STEAM_0:0:1264323754><>" joined team "TERRORIST"
L 05/13/2011 - 00:14:58: "hakalaka<401><STEAM_0:0:1264323754><TERRORIST>" disconnected
L 05/13/2011 - 00:14:58: World triggered "Round_Draw" (CT "0") (T "25")
L 05/13/2011 - 00:14:58: World triggered "Round_End"

Dołączona grafika

Wiem że w logach mam perki które nie działają zapominałem je wywalić .

Załączone pliki

  • Załączony plik  LOGI.zip   54,99 KB  29 Ilość pobrań

Użytkownik sabat edytował ten post 13.05.2011 06:56

  • +
  • -
  • 0

#9 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.05.2011 16:01

odkopuje ale error_(data_dnia) a nie takie normalne logi...

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#10 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 19.05.2011 16:55

Naprawiłem Ci tego coda i odblokowałem komende cod_setlvl nick lvl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych