Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja funfel exp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 11.05.2011 12:57

Proszę o kompilacje
Usunąłem skilla tytan i soldzer i są błędy:
Będą plusy!

Załączone pliki



#2 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.05.2011 20:28

z chęcią bym Ci pomógł lecz nie mogę patrzeć na kod który jest bez odstępów, jak znajdziesz jakiś z odstępami to Ci pomogę...

dobra tak na oko:
enum _:gItems
{
HEALTH,
ARMOR,
RESPAWN,
KNIFE,
//SOLDIER,
GHOST,
//TITAN,
DODGE,
NINJA,
POSION,
BONUSEXP,
CHANCEPISTOL,
CHANCEAWP,
CHANCEHE,
CHANCE2SMOKE,
HPREGEN,
ROULETE,
AIDKIT,
FLASH,
SUPERHE,
PUSH
};

nie możesz wyrzucić itemu z enum o tak // ponieważ reszta itemów się przesuwa na te miejsce i np. przedmiot 20 nie istnieje, musisz po protu pozamieniać wszędzie liczby do danego skilla (zależy który skill) lub dodać w te miejsce inny skill d;

tak samo z resztą value/reqów itp.

Użytkownik funfel edytował ten post 11.05.2011 20:30

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#3 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 11.05.2011 20:53

odstepy w zalaczniku

Załączone pliki



#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.05.2011 21:42

nie chce mi się tego robić ale napisałem Ci dlaczego tak się dzieje.

dobra tak na oko:

enum _:gItems
{
HEALTH,
ARMOR,
RESPAWN,
KNIFE,
//SOLDIER,
GHOST,
//TITAN,
DODGE,
NINJA,
POSION,
BONUSEXP,
CHANCEPISTOL,
CHANCEAWP,
CHANCEHE,
CHANCE2SMOKE,
HPREGEN,
ROULETE,
AIDKIT,
FLASH,
SUPERHE,
PUSH
};



nie możesz wyrzucić itemu z enum o tak // ponieważ reszta itemów się przesuwa na te miejsce i np. przedmiot 20 nie istnieje, musisz po protu pozamieniać wszędzie liczby do danego skilla (zależy który skill) lub dodać w te miejsce inny skill d;

tak samo z resztą value/reqów itp.


Użytkownik funfel edytował ten post 11.05.2011 21:42

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.05.2011 09:15

a amxx studio jest opcja automatycznych wcięć wystaczy wziąś tools i tam jest... 3 sekundy roboty. -.-'
  • +
  • -
  • 0

#6 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.05.2011 12:16

yhym, tylko nie wszystko ustawia... (czasem stocków nie ustawia i enumów, itp. jak coś mu odbije to wszystko miesza ;d)

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#7 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 12.05.2011 20:55

No cóż poczekam jak ktoś zrobi bo zacząłem ale potem się zgubiłem

Dodano 14 maj 2011 - 12:38:
ref




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych