Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
nVault, a boolean
#1
Napisano 10.05.2011 22:37
Mam pytanie.
W jaki sposób zapisuje się wartość boolean?
#2
Napisano 10.05.2011 22:42
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#3
Napisano 10.05.2011 22:43
W Pawnie (i nie tylko) cyfra 0 jest przyjmowana jako logiczna wartość false (fałsz), a 1 jako true (prawda).
Tak więc w taki też sposób zapisuj
@ up
Ubiegł mnie...
@ down
Bez sensu...
Pewnie, że tak, ale nie rozumiem sensu tej wypowiedzi...
Użytkownik vaverix edytował ten post 10.05.2011 22:49
#4
Napisano 10.05.2011 22:43
#up
z sensem?
new bool:qwerty=true
A czy nie oczywistym jest iż zero zwraca false?
Użytkownik kamioool edytował ten post 10.05.2011 22:48
#5
Napisano 10.05.2011 22:55
Zapis do pliku vault.
Jak jest coś takiego np. #s, #i, to jakie znaki odpowiadają za boolean.
#6
Napisano 10.05.2011 22:55
true, false
#up
z sensem?new bool:qwerty=true
A czy nie oczywistym jest iż zero zwraca false?
0 == false
1 == true
#7
Napisano 10.05.2011 23:05
format(vaultdata,255,"", ma_spadochron[id], ma_wiecejdmg[id]);
Jest to z funkcji z zapisu danych.
To w trzecim argumencie mam napisać 1#1 ?
Coś takiego czy nie?
Użytkownik Nomaf edytował ten post 10.05.2011 23:05
#8
Napisano 10.05.2011 23:30
%i - czyli wartość integer [liczba całkowita]
format(vaultdata,255,"%i#%i", ma_spadochron[id], ma_wiecejdmg[id]);
Pozdrawiam
Użytkownik vaverix edytował ten post 10.05.2011 23:35
#9
Napisano 11.05.2011 13:27
nie wiem czy będzie dobrze chodzi co do rzutowania na int
_:bZmienna[id]Można też zrobić to za pomocą wyrażenia logicznego :
bZmienna[id] ? 1 : 0I wtedy na pewno otrzymasz pożądany wynik.
#10
Napisano 11.05.2011 21:19
oczywiście, masz rację (oba przykłady są jak najbardziej poprawne), lecz przed napisaniem swojego posta - napisałem testowy plugin - i z moich testów wynika, że nie trzeba robić rzutowania, automatycznie wyświetla się wynik w int
@ warring
Peewnie
Użytkownik vaverix edytował ten post 11.05.2011 22:50
#11
Napisano 12.05.2011 14:58
new bool:bZmienna = !(!iZmienna)
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych