Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Większe dmg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Windowspl

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 19:25

Witam. A więc czy dało by radę zrobić taki plugin "Wiekszy dmg"
Chodzi o to że jak gracz z flagą "B"
Wpisze w konsoli vip_dmg to kupuje mu wieksze dmg z każdej broni za tam np. 7000$


Oczywiście dam +
  • +
  • -
  • 0

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 09.05.2011 19:40

Tak pisane na szybko... Nie sprawdzałem czy działa ale powinno :)

Załączone pliki


Użytkownik MieTeK_ edytował ten post 09.05.2011 19:45

  • +
  • -
  • 1

#3 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 19:47

I to będzie działało na 1 runde ?
  • +
  • -
  • 0

#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 09.05.2011 19:50

I to będzie działało na 1 runde ?

Na całą mapę.
  • +
  • -
  • 0

#5 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 20:00

A jak zrobić na 1 rundę ?
  • +
  • -
  • 0

#6 sztandi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 10.05.2011 20:28

Powinno dzialac


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MieTeK"

#pragma tabsize 0

new kupil=0;
new bool:dziala[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_concmd("vip_dmg", "kupno", ADMIN_RESERVATION);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "Sztandi", "a", "1=0", "2=0");
}

public kupno(id)
{
if(cs_get_user_money(id) >= 7000)
{
kupil=1;
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-7000);
}
else
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy!");
}

public TakeDamage(id,this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

if (dziala[id] == true){
client_print(id, print_chat, "DMG x2!!");
}
if(kupil == 1)
SetHamParamFloat(4, damage*2)
dziala[id] = true;
}
public Sztandi() {
for (new id=0; id < 32; id++)
{
dziala[id] = false;

}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik sztandi edytował ten post 10.05.2011 20:28


#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.05.2011 20:33

Nie, nie powinno. Masz, działający kod.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MieTeK"

#pragma tabsize 0

new kupil[33] = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_concmd("vip_dmg", "kupno", ADMIN_RESERVATION);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public kupno(id)
{
if(cs_get_user_money(id) >= 7000)
{
kupil[id] = 1;
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-7000);
}
else
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy!");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(kupil[idattacker] == 1)
SetHamParamFloat(4, damage*2)
}

public Spawn(id)
kupil[id] = 0;

Użytkownik Goliath edytował ten post 10.05.2011 20:34

  • +
  • -
  • 0

#8 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.05.2011 20:49

Widziałem w jednym pluginie coś takiego
return 1;
i zastanawiałem się o co chodzi.. Czy to czasem nie odpowiada za to że jak sie kupi to działa to na wyznaczoną ilość rund ?


public kupno(id)
{
if(cs_get_user_money(id) >= 7000)
{
kupil[id] = 1;
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-7000);
return 1;
}
else
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy!");
}


W sumie to chyba działa ale jestem ciekawy czy to to odpowiada za ilość rund ?

Użytkownik Windowspl edytował ten post 10.05.2011 20:50

  • +
  • -
  • 0

#9 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 10.05.2011 22:36

Nie, to nie ma z tym zwiazku

#10 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2011 14:42

A do czego to jest ?

Dodano 11 maj 2011 - 14:57:
Plugin działa wielkie dzięki.
A dało by radę zrobić coś takiego jak to tylko żeby nóż miał większe dmg ?
  • +
  • -
  • 0

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 11.05.2011 15:14

to jest do zwracania warto

Dodano 11 maj 2011 - 15:15:
to jest do zwracania warto

#12 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2011 15:39

Aha. A jak zrobić żeby ten DMG był tylko dla noża ?
  • +
  • -
  • 0

#13 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2011 16:14

Jeżeli zależy Ci tylko na primary attack (LPM) to wystarczy bitsdamage & DMG_SLASH ale jeżeli na oba to już chyba podstawowym get_user_weapon bo secondary attack wykrywa jako DMG_BULLET
  • +
  • -
  • 0

#14 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2011 17:10

A kawałek kodu jak by wyglądał ?
  • +
  • -
  • 0

#15 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2011 21:33

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(kupil[idattacker] == 1 && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, damage*2.0)
}

  • +
  • -
  • 1

#16 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.05.2011 17:13

Dzięki +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych