Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Większe dmg
#1
Napisano 09.05.2011 19:25
Chodzi o to że jak gracz z flagą "B"
Wpisze w konsoli vip_dmg to kupuje mu wieksze dmg z każdej broni za tam np. 7000$
Oczywiście dam +
#2
Napisano 09.05.2011 19:40
Załączone pliki
Użytkownik MieTeK_ edytował ten post 09.05.2011 19:45
#3
Napisano 09.05.2011 19:47
#4
Napisano 09.05.2011 19:50
Na całą mapę.I to będzie działało na 1 runde ?
#5
Napisano 09.05.2011 20:00
#6
Napisano 10.05.2011 20:28
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MieTeK"
#pragma tabsize 0
new kupil=0;
new bool:dziala[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("vip_dmg", "kupno", ADMIN_RESERVATION);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("HLTV", "Sztandi", "a", "1=0", "2=0");
}
public kupno(id)
{
if(cs_get_user_money(id) >= 7000)
{
kupil=1;
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-7000);
}
else
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy!");
}
public TakeDamage(id,this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if (dziala[id] == true){
client_print(id, print_chat, "DMG x2!!");
}
if(kupil == 1)
SetHamParamFloat(4, damage*2)
dziala[id] = true;
}
public Sztandi() {
for (new id=0; id < 32; id++)
{
dziala[id] = false;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik sztandi edytował ten post 10.05.2011 20:28
#7
Napisano 10.05.2011 20:33
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MieTeK"
#pragma tabsize 0
new kupil[33] = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("vip_dmg", "kupno", ADMIN_RESERVATION);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public kupno(id)
{
if(cs_get_user_money(id) >= 7000)
{
kupil[id] = 1;
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-7000);
}
else
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy!");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(kupil[idattacker] == 1)
SetHamParamFloat(4, damage*2)
}
public Spawn(id)
kupil[id] = 0;
Użytkownik Goliath edytował ten post 10.05.2011 20:34
#8
Napisano 10.05.2011 20:49
return 1;i zastanawiałem się o co chodzi.. Czy to czasem nie odpowiada za to że jak sie kupi to działa to na wyznaczoną ilość rund ?
public kupno(id)
{
if(cs_get_user_money(id) >= 7000)
{
kupil[id] = 1;
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-7000);
return 1;
}
else
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy!");
}
W sumie to chyba działa ale jestem ciekawy czy to to odpowiada za ilość rund ?
Użytkownik Windowspl edytował ten post 10.05.2011 20:50
#9
Napisano 10.05.2011 22:36
#10
Napisano 11.05.2011 14:42
Dodano 11 maj 2011 - 14:57:
Plugin działa wielkie dzięki.
A dało by radę zrobić coś takiego jak to tylko żeby nóż miał większe dmg ?
#11
Napisano 11.05.2011 15:14
Dodano 11 maj 2011 - 15:15:
to jest do zwracania warto
#12
Napisano 11.05.2011 15:39
#13
Napisano 11.05.2011 16:14
#14
Napisano 11.05.2011 17:10
#15
Napisano 11.05.2011 21:33
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(kupil[idattacker] == 1 && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, damage*2.0)
}
#16
Napisano 12.05.2011 17:13
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych